Augemo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spesifikasjoner: Chieftec BX serie m/dør Sort Kabinett m/360W BX-01B-B-B P4 / AMD Asus K8V SE DELUXE hovedkort for S-754 ATX, HT, Dual S-ATA, GbLAN AMD Athlon 64 3400+ 2.2GHz BOXED Socket 754 1024KB cache OCZ 1024MB E.B. Dual Channel Platinum PC-3500 2x512MB (2,5-3-2-8) 433MHz. 12696 Hightech Excalibur Radeon X800 Pro 256MB DVI/VGA/S-Video AGP --------------------------------- Noen forslag til kort som passer til denne? Trenger et kort som bl.a. kan kjøre BioShock, men har bare Shader 2.0 i mitt nåværende kort. Trenger altså et kort som støtter Shader 3.0. Blir forøvrig strømforsynigen min for svak ved overgang til et "moderne" kort? Tar gjerne imot forslag til ny strømforsyning også, hvis den jeg har nå ikke duger. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Å sette noe stort bedre kort i den PC-en der blir som Porche 911 motor i en VW boble. Med andre ord det blir ikke spesielt bra før samtlige andre deler er byttet ut. Lenke til kommentar
Augemo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Ja, er nok ikke usannsynlig. Mangler hovedsaklig støtte for Shader 3.0. Tenkte kanskje det fantes et rimelig kort som jeg kunne sette inn inntil jeg kjøpte ny pc. Hadde ikke tenkt å slå på stortromma akkurat. Ganske kjipt og ikke kunne kjøre BioShock pga. det hersens "Shader-greiene". Og ja...jeg har prøvd patchen for Shader 2.0, men resultatet blir ikke spesiellt tilfredstillende. Endret 4. desember 2007 av Augemo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå