PetterAA Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei Jeg har en ganske så tom og stusslig kjeller som ikke er i bruk. Det er ikke spesielt stor, 3,5 m i bredden, og 9 m i lengden. Det jeg rett og slett lurer på om, er om jeg kan ordne mitt eget lille fotostudio der? Hva trenger jeg av matriale? Lys, bakrund osv. Og kan jeg få til dette til en fornuftig pris? Jeg har dette utstyret ifra før: Canon 30D og Sigma 17-70 mm. Og det er vel det +Får en blitz til jul, håper på 580EX ll. Så om noen kanskje har erfaringer/innspill, så vil jeg gjerne høre ifra dere! Petter =) Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) kjøp samme kit'et som her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...5&s=akam.no (2*110W) ... og så kan du starte med laken... eventuellt smelle til med papp/papirbakgrunner. Da burde du være igang med et ganske så ok studio Ville eventuellt vurdert noe annen optikk og da... f.eks Canon EF 70-200mm f/4L USM og en kjapp normalzoom eventuellt en 50mm f/1,4. Forstår det slik at Sigma's 17-70mm ikke har verdens raskeste fokusmotor. Endret 4. desember 2007 av kiskogl Lenke til kommentar
PetterAA Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja la akkurat merke til den tråden Vurdere det sette ganske sterkt! Så vi får se om det er igjen noen penger etter jul =) Får eventuelt kutte ned med drikkingen , der er det mye penger å spare ;P Petter Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da får du kanskje råd til noe sterkere enn ~100Ws, som ikke er så rare greiene i lengden.. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Ville tro strøkne laken er kurrant som bakgrunn..? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Skaffa meg akkurat canon sin 50mm f/1,8 objektiv fordi jeg skal ta tricke bilder ute, men er også keen på å starte litt smått med modell fotografering. Hmms, ble cirka 2300 kr for utstyr om jeg ikke så feil og det er ikke så dyrt heller. Hvor mye blir det for porto av utstyr i tillegg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå