s@ndm@n77 Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvordan er dette kortet? Erfaringer? Skulle hatt et ASUS P4PE med S-ATA++, men dette er restet hos de fleste til langt ut i måneden. På Max2 : Kan man sette PCI/AGP buss separat? Har tenkt å klokke en P4 med standard boxed-vifte u/andre kjølevifter. Noen som har hatt suksess der??? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Just like every 845PE-based motherboard we've tested in the past, the MSI 845PE Max2-FIR comes with an independent AGP/PCI lock running at 66.67MHz/33.33MHz. Her . Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Veldig fornøyd med mitt ! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Jeg er også fornøyd med mitt, ingen problemer med det. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Kortet egner seg bra til overklokking, men den største mangelen er etter min mening de få mulighetene du har med minnehastigheten. Vi har testet dette kortet på slapps.com. Prismessig og utstyrsmessig så er det ingenting å si på disse kortene. Stabiliteten er meget bra, men det gjelder for stort sett alle hovedkort basertpå 845PE brikkesettet. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Ang overklokking .. så kan du lett greie iallefall 2.7 eller 2.8 uten at det er noen fare ... Iallefall i følge andre personer her på forumet ... Noen som kan bekrefte dette ? Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Et meget bra kort. Jeg har B-Fir utgaven, og er meget fornøy. Klarte å overklokke min Pentium 4 2.4GHz til 3024 MHz. Og det med boxed viften. Har heller ikke hatt noen problemer med kortet. Det anbefales. Minus: 4x AGP og ingen S-ATA. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Og det er 100% stabilt ? Åssen voltage har du på tinga ? .. Hmm. . Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 jepp, jeg er ganske så fornøyd med kortet, jeg fikk det igår :-D Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Og det er 100% stabilt ? Åssen voltage har du på tinga ? .. Hmm. . På 3024 MHz var det ikke stabilt. Hadde 1.7V og boxed vifte, men med en bedre kjøler hadde det sikkert ikke vært noe prob å få en 2.4 til å gå stabilt på 3GHz. Nå kjører den på 2.8 med standard VCore. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå