chiefo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Heisann, har som "spilleksperten" på jobb fått en spillkonsulent-rolle (hehe) for mine kolleger som bare leser bøker. En kollega skal kjøpe en PS3 til sin kjære, og kom til meg om råd. Tenkte å nevne elprice, men siden hun neppe er den daglige "kjøper varer på nett-typen" så tenkte jeg å se om dere har noen tips om hvor det er bra å se etter PS3 om dagen. Elprice sin har allerede steget i pris, og vet ikke om Elkjop kjører annerledes i butikk enn på nett (fant ingenting på nett), men hvis vi går etter å handle den fysisk i butikken selv - hvor er det bra med tilbud om dagen? Og er det mulig at juletilbudene er det billigste enn PS3 vil gå? At det sannsynligvis ikke vil bli billigere på nyåret? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er det 40 eller 60 gb han skal kjøpe? Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Først må du vel finne ut hvilken versjon kollegaen din trenger. 40GB er det lureste hvis vedkommende ikke har noen trang for å spille gamle PS2-spill. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Om det er 40gb-versjonen og han skal handle i butikk så tror jeg Spaceworld har den billigst. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hun (kjøper til han) sa at han ikke har PS2 fra før, dermed er ikke BC viktig. Mao, den billigste versjonen - 40gig. Spaceworld you say? De er jo veldig ofte.. dyrere enn andre Endret 4. desember 2007 av chiefo Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 De selger den for 3498, som er det billigste jeg har sett i butikk... Har sett den til 2999 på nettet. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Er det samme bundle eller ulike? Hva er vanligst? 1 håndkontroll og 1 spill, 2+2, eller 1 håndkontroll + 0 spill til de prisene du nevner der? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 40gb-en selges uten spill og med kun en kontroll. Det er 60GB-en som selges bundlet med spill og ekstra kontroll. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 40g'en kostet 2990,- på Elprice.no helt til denne uka her. Nå koster den 3490,- og det er fremdeles billig.. (Heldigvis kjøpte jeg den når den kostet 2990,- ) Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 40g'en kostet 2990,- på Elprice.no helt til denne uka her. Nå koster den 3490,- og det er fremdeles billig.. (Heldigvis kjøpte jeg den når den kostet 2990,- ) Nå var det jo butikkpris det var snakk om da. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Vel, kan ikke utelukke at hun stoler på internettbutikkene - selv om hun ikke har hørt om dem før. Men greit å være førevar og si begge deler, men helst fysisk-kjøp i butikk. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vel, kan ikke utelukke at hun stoler på internettbutikkene - selv om hun ikke har hørt om dem før. Men greit å være førevar og si begge deler, men helst fysisk-kjøp i butikk. Da kan jeg anbefale Kelkoo, der kan du finne den laveste prisen på det aktuelle tidspunktet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå