resusapa Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg har i over to uker mistet matlysten min totalt. får ikke til å spise noenting uten å brekke meg - noe som er usedvanlig ekkelt siden man trenger mat for å overleve etc. jeg må tvinge i meg mat for å komme meg igjennom dagen, og jeg brekker meg rett og slett. får kanskje i meg ei halv brødskive eller en youghurt, alt annet får jeg rett og slett ikke ned uansett hvor mye jeg prøver. jeg blir også dårlig av visse lukter som ikke passer inn i omgivelsene, feks om noen kommer inn i det rommet jeg er i, og de har parfyme på. ikke er jeg så glad i det norske helsevesen pga legene foreslår bestandig "jeg tror du er gravid- fenomenet" akkurat som om alle unge jenter er *sleep around* og må ta følger av konsekvensene. jeg er da ikke gravid. hva kan det være? Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det kan være så mangt, men en tur til legen må du jo uansett. Hva annet skal du gjøre? Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, ta deg en tur til legen. Det kan jo være noe helt ufarligt men også noe veldig farligt. Så vil no si det er vell anvente penger og bruke. Bedre og være føre var en etter snar. Lykke til, håper du blir bedre Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Slet litt med det der selv. Har forsatt ikke fått matlysten helt tilbake, men det går bedre nå enn før. Og det der med luktene hadde jeg også problemer med. Ble dårlig bare av lukten av mat. Skjønner hvordan det er. Endret 4. desember 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Lolla Palooza Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det kan ikke komme av nervøsitet eller andre psykiske grunner, tror du? Jeg er til tider slik selv dersom det skjer noe konkret som påvirker meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå