Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

mangel på matlyst

resusapa

Anbefalte innlegg

Jeg har i over to uker mistet matlysten min totalt. får ikke til å spise noenting uten å brekke meg - noe som er usedvanlig ekkelt siden man trenger mat for å overleve etc.

jeg må tvinge i meg mat for å komme meg igjennom dagen, og jeg brekker meg rett og slett. får kanskje i meg ei halv brødskive eller en youghurt, alt annet får jeg rett og slett ikke ned uansett hvor mye jeg prøver.

jeg blir også dårlig av visse lukter som ikke passer inn i omgivelsene, feks om noen kommer inn i det rommet jeg er i, og de har parfyme på.

ikke er jeg så glad i det norske helsevesen pga legene foreslår bestandig "jeg tror du er gravid- fenomenet" akkurat som om alle unge jenter er *sleep around* og må ta følger av konsekvensene. jeg er da ikke gravid.

hva kan det være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slet litt med det der selv. Har forsatt ikke fått matlysten helt tilbake, men det går bedre nå enn før. Og det der med luktene hadde jeg også problemer med. Ble dårlig bare av lukten av mat. Skjønner hvordan det er.

Endret av KittyCat
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...