sxs Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vurderer å skaffe meg Ucan2 soho. 12mnd bindingstid! Lav mndavgift! Kan ringe gratis til alle som har netcom! (passer bra, da mange av mine venner har netcom) Ingen innmeldingsavgift! Billig telefon! Syns dette høres bra ut, da jeg ringer veldig mye til netcom brukere, og kjærestn min har også Ucan2 soho. Noen som har noen klare formeninger om dette? Skal jeg "go for it" ? Eller er den noen andre abbonement som passer meg enda bedre? Har lest de andre trådene som handler om ucan2, men der nevnes ikke ucan2 soho veldig mye! Lenke til kommentar
padwart Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har hatt Ucan2 i over et år, og de siste mnd. soho. Har ingenting negativt å si, men det finnes vel rimeligere alternativer. Akkurat bestilt meg k850i til 800,- med 12 mnd binding. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har hatt Ucan2 i over et år, og de siste mnd. soho. Har ingenting negativt å si, men det finnes vel rimeligere alternativer. Akkurat bestilt meg k850i til 800,- med 12 mnd binding. Syns det står 1990.- for k850i på Ucan2 sine sider....? Lenke til kommentar
padwart Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stemmer, men så får du 1200,- i gratis ringetid eller 1200 til ny tlf. en gang iåret;) Lenke til kommentar
tidyclown Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 rettelse der. er enten 1200,- i ringetid eller ny mobil hvert år. ikke redusert 1200 fra den prisen som står på ucan2 sin side. Men alikevel er ucan2 et superabonnement. har brukt det selv i 2 år nå, og kjempe fornøyd Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Jeg bruker ownersbuy som er veldig likt Ucan2. Nesten helt nøyktig de samme prisene, men har sett at ownersbuy er billigere på noen tlf.. Lenke til kommentar
Verloen Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Største ufordelen med Ucan2Soho er vel at de har oppkalt abo etter et horestrøk... Men men ;P Nei, det er et veldig ålreit abonnement. Forskjellen til Owners Buy er jo at de der ikke har gratis ringing til Netcom, som ucan2. Men etter at owners smart kom på banen jevner det seg jo litt ut. Men, jeg sporer av. Ucan2 er jo et veldig greit abo. Og hvis flere du kjenner har abo så kan du jo sende gratis sms og mms til dem Lenke til kommentar
kanonterje Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ucan2 er et djevelens taskenspillere(IMHO)! Gjorde den store tabben å få meg abbonent(selvsagt etter en lurendreier av en selger...dog, fuck me once, shame on me osv.)....abbonementet viste seg å være myye dyrere enn det jeg ble forespeilet, og kom meg heldigvis ut etter å ha byttet bort halve sjela og spist onans jord. Ja, jeg betalte gladelig 600,- for å kvitte meg med dette svindlerabbonementet! Tjente det inn i løpet av 2 måneder. Kort sagt: Hold deg laaangt unna!! Nå har du fått rådet og har ingen andre enn deg selv å skylde på når du angrer... -TJ Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Har kun gode erfaringer, ganske rimelig og stort utvalg av mobiler! Jeg kjøpte meg en K800i for 800kr da den mobilen kom til Norge. Men har nå gått over til N95. Har også rask kundeservice, i og med at Ucan2 Soho er registrert som bedrift abo hos Netcom. Du får med alle gratis tjenestene som netcom tilbyr deg. Blant annet gratis e-post varsling til mobil etc... Vil anbefale deg ucan2 Soho! har hørt rykter om at Ucan2 skal opprette mobil salg hos alle Smart Club butikker her i landet! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 (endret) Hvordan ser en tilbudene for soho? Jeg får bare opp for privat når jeg ser på mobiltelefoner. Jeg ser nå at noe kommer på forsiden, men når jeg trykker på det så stemmer ikke tilbudet med infoen ovenfor...står 1990 for K850 med soho, trykker jeg på den kommer den med pris for privat. Endret 14. desember 2007 av Christian86 Lenke til kommentar
georgios Skrevet 15. desember 2007 Del Skrevet 15. desember 2007 Har også rask kundeservice, i og med at Ucan2 Soho er registrert som bedrift abo hos Netcom. Du får med alle gratis tjenestene som netcom tilbyr deg. Blant annet gratis e-post varsling til mobil etc... De som ringer netCom kundeservice med Ucan2 kommer ikke til bedriftsavdelingen, men blir routet til organisasjons avd som er et innvalg på privatsegmentet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå