evgeny Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hei. Jeg utvikler en web app hvor bruker må logge seg inn for å få tilgang. Jeg vil gjøre det letter for bruker å logge seg inn ved å la applikasjonen huske brukernavnet til brukeren slik at neste gang bruker kommer til innloggings siden da skal brukernavnet hans stå der i brukernavn feltet. Noen som har forslag eller linker til hvordan dette kan gjøres? Jeg klarte ikke å finne noe på google. Er det cookies som skal tas i bruk da? Takk på forhånd Endret 4. desember 2007 av evgeny Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja du bruker cookies. Request.Cookies og Response.Cookies.Set er det du skal se på... Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Tusen takk det funka bra Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ok har et sprml til. Nå som brukernavnet kommer opp automatisk ville det vært veldig greit for brukeren hvis mus cursoren sto automatisk på passord feltet slik at brukeren kan bare skrive passord rett inn uten å sette musa på det feltet. Noen forslag til hvordan dette løses? Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 glem det gutta. fant ut selv. textbox.focus() fixer dette :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå