since91 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stakk av med 1.5 millioner kr Sweet! (?) (ante ikke hvor jeg skulle poste denne) Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Tror Ocean ville tatt mer enn 1,5 millioner. (Passer kanskje ikke her da men). OT-Baren er vel stedet for all slags snikksnakk. Endret 4. desember 2007 av IQ Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) selvom det er kriminelt, så er det fortsatt like interessant å se disse metodene tyvene bruker for å komme seg inn overalt. Dette er vel kanskje den mest "filmatiske" måten jeg har hørt/lest om tror jeg.. Men feks. Ocean's filmene er jo en sikkert en fin læring for de som sitter hjemme med slike planer.. Man kan snappe opp ting.. pluss at man får mye info ved å se/lese nyheter om andre saker, for der forklarer dem jo i detalj hva ranerne gjorde.. Det er en veldig ulempe ved nyhetene synes jeg.. Endret 4. desember 2007 av Melisma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå