mcgroven Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Den velkjente spilljournalisten Jeff Gerstmann har forlatt Gamespot, og ryktene melder om snusk rundt hans avgang. Les mer Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 "Did GameSpot Commit Brand Suicide with Jeff Gerstmann Firing?" http://gamepolitics.com/2007/12/01/did-gam...rstmann-firing/ Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Svar på tiltale? Isåfall et veldig, veldig dårlig forsøk. Gamespot har i mine øyne null kredibilitet for tiden. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Hvorfor GameSpot? Hvorfor? Men det er seriøst kjipt, uansett hvordan du ser på det. Et stort tap for alle som liker gode annmeldelser. Endret 4. desember 2007 av Erik1992 Lenke til kommentar
oysteini Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvorfor GameSpot? Hvorfor? Men det er seriøst kjipt, uansett hvordan du ser på det. Et stort tap for alle som liker gode annmeldelser. Tar vel ikke spesielt lang tid før han jobber hos en konkurrent.... Lenke til kommentar
Mow Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Utrolig rart at de fjernet reviewen hans fra gamespot siden om den ikke hadde noe med saken å gjøre... Haha:-) Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gamespot og CNET er i en liten knipe, slike uttalelser hjelper ganske lite, om noe. Ikke bare fordi grunnen mangler, men de har mistet nesten all kredibilitet hos flere lesesere som ikke stoler på en døyt de har å si. Før jeg får høre en skikkelig grunn er nok gamespot svartelistet for min del. Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Men sjefene i CNET sier jo at det ikke er sant at han ble sparket pga reklamekampanjen! Jeg mener, dette her må vi jo stole på, når de sier det så må det jo være sant, ledelsen i et slikt stort mediaselskap lyver vel aldri? Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ser ikke hvorfor vi skal tro de, uttalelsen sier ikke grunnen, eller når/om de skal annonsere den egentlige grunnen. Syns også uttalelsen gir rom for tolking, hvis eidos uttrykte misnøye med omtalen i det hele tatt tror jeg ikke de gikk så langt som å be han sparket, men det kan godt ha vært slik CNET håndterte situasjonen. Når noen har, i mine øyne, gjort noe svært suspekt som gjør at de mister sin kredibilitet skal det mye til for at jeg tror noe de sier. Da vil jeg helst høre noe fra tredjeparts parti som er mer nøytral. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Mow, det kan jo hende at de hadde en helt egen server med akkurat den reviewen, og den falt ut!=P Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ganske alvorlig om dette er tilfelle, syntes jeg. Skal utviklere presse websider til å rose dårlige, men vel finansierte, spill opp i skyene er det jo ingen vits med anmeldelser lenger. Håper ikke dette blir en trend. Har nok med at hypede spill skal få gode karakterer da de ikke tør å gi dårlige karakterer grunnet rasende fans allerede. Hmm. Får håpe Activision Blizzard knuser EA og de andre pengemaskinene (ikke at de ikke er pengemaskiner selv, men de leverer i hvertfall svært gode produkter), og vi får vekk de samlebåndspillene som NFS o.l har blitt. Ikke at det har noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Azper Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 "sjef for sniktitter" høres ut som en smud jobb. Lenke til kommentar
Larsao3 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Nå har i alle fall Gamespot Crewet dedikert en hel podcast til å forklare situasjonen.. Vet ikke hva som faktisk kommer fram for jeg har ikke hørt den enda men den er nok værdt en lytt. Gamespot speaks... Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hadde videoreviewen av Kane og Lynch faktiskt fortsatt vært tilgjenglig ville jeg hatt større tiltro til Gamespot, men ikke og med att det er fjernet og den tekst baserte revieven er lett å fikse så har jeg ikke så mye å tro på hva de kommer med nå. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Litt rart at vi ikke har hørt noe lyd fra Jeff Gerstmann om dette, han burde jo være den beste kilden å gå til for å finne ut om det virkelig er sant Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Han har vel fått en sluttpakke som gjør at han ikke kan snakke noe om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg