Robert. Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei. Jeg bruker vanligvis Mozilla Firefox, men noen ganger bruker jeg internet explorer til noen ting, nå har jeg greid og kløne til og nå kjører IE uten addons. Det står i hjelpe boken gå inn på Internet > Verktøy > Administrer tillegg. Problemet er at Administrer tillegg, er i grå skift, så jeg kan ikke klikke for og få opp en meny. Jeg har prøvd re-installering men fikk samme resultat. Jeg er Datamaskin Administrator og kjører XP. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ruteboks nr 3 fra venstrepå IE7 nederst, trykker du der vil administrer boksen komme opp. Mulig det vil fungere. Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ruteboks nr 3 fra venstrepå IE7 nederst, trykker du der vil administrer boksen komme opp. Mulig det vil fungere. Du mener altså boksen "Vis" ikke noe som hjelper nederst :/ Lenke til kommentar
Robert. Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Tusen hjertelig! Det virket! EDIT: Nå sluttet det og virke igjen alle programmene er aktivert, men det står ennå NoAddons. Endret 4. desember 2007 av Thelios Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Prøv å installer IE7 på nytt. Syns det var rart, mulig du har virus eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå