daubyj Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nicholas Cage gjør gjerne oppfølgere både til "National Treasure" og "Ghost Rider". Les mer Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Venter spent på Ghost Rider-oppfølgeren... Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg skjønner ikke hvorfor de tør å satse på en oppfølger til Ghost Rider, den første var mildt sagt ekstremt dårlig, og jeg aner at en 2er nødvendigvis ikke blir bedre. velvel, han sine roller, han får velge sjæl Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Cage er en oppskrytt skuespiller, latterlig fyr. Eneste film jeg liker med han må vel være "lord of war" men det er pga innhold til filmen, ikke selveste Cage. Han sugde i filmen! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Cage er en oppskrytt skuespiller, latterlig fyr. Jeg synes Cage er en utrolig god skuespiller. Han har vært med i flere gode filmer hvor han har prestert bra, og han spiller i mange varierte roller. I blandt synes jeg Cage virker undervurdert blandt enkelte "filmkjennere". Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Undervurdert? Han er overvurdert! Se på ham, han får jo alt og folk digger ham for ingen ting. Jeg veit ikke hvordan han er med sin stemme, men spille med kropp kan han i hvert fall ikke! Elendig kroppspråk, gir ut feil signaler. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Cage gjorde strålende arbeid i Leaving Las Vegas og Adaptation. Han var også god i Matchstick Men. Cage er såpass spesiell så det er ikke alle roller som kler han like godt. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Han har gjort noen gode prestasjoner, men generelt synes jeg han er for stiv, uengasjert og ute av stand til å levere en troverdig replikk. Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Gleder meg til National Treasure oppfølgeren kommer Lenke til kommentar
toazty Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 heh.. han er jo ikke noe genial skuespiller.. men han kan jo spille, gone in 60 sec, var jo ikke akuratt noe dårlig skuespiller prestasjon... lord of war... tja.. var nå ganske grei den også... han er en ganske spesiell fyr egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg