Ultra_Fisk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er det noen databutikker med godt utvalg av vifter osv i bergen? Skal dit en tur og må jo liksom kjøpe med no til pc n hehe ......... Lenke til kommentar
sasund Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Er mange greie data-butikker i bergen.... Der er komplett, Flexi-Data, Minde Data med flere... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvor ligger egentlig komplett her i bergen? Er det i sentrum? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Komplett ligger på Laksevåg. Litt lengre ute i gaten (rundt 200m så vidt jeg husker) ligger flexi-data. De er som oftest billigere enn komplett, men fører de samme varene Mvh. Dings Lenke til kommentar
eught Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Men merk at varer hos [url}http://www.flexi-data.no]Flexi Data[/url] må bestilles før man kan hente dem på laksevåg. Bestiller du før ca. 11 (om formiddagen) en dag, har de som oftest varen dagen etter. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vil anbefale deg å handle hos flexi-data framfor komplett om du skal handle i butikken. Hos flexi får du faktisk billigere butikkpris enn komplett sin web pris. Sparer masse penger på å velge flexi, pluss at du slipper å vente 30 min i kø før det er din tur. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 En annen ting også... Komplett data på laxevåg har så og si INGENTIG på lager i butikken sin... Hadde en gang med meg en liste ut der over komponenter jeg skulle ha til ny pc.... de hadde kun EN type HK til athlonXP, kun EN type athlon prossesor og ikke det grafikk kortet jeg skulle ha..... ELENDIG! Men de er bra på webshop komplett. Kaptein_S Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 En annen ting også... Komplett data på laxevåg har så og si INGENTIG på lager i butikken sin... Men de er bra på webshop komplett. Ja, men det er vel fordi de nesten bare satser på web-handel. Slik som flexi-data gjør. Så vidt jeg vet har de _ingenting_ på lageret. Jeg ville satset på flexi-data også. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei, Det er kommet en ny butikk i Bergen, nemlig www.vsdata.no . De har veldig greie priser, men er dessvere rein nettbutikk. Staljin Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Kabinettvifter og el-tape har de på Biltema. DINGS Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei,Det er kommet en ny butikk i Bergen, nemlig www.vsdata.no . De har veldig greie priser, men er dessvere rein nettbutikk. Du har vel ikke tilfeldigvis noe med den å gjøre, mon tro? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Hei,Det er kommet en ny butikk i Bergen, nemlig www.vsdata.no . De har veldig greie priser, men er dessvere rein nettbutikk. Du har vel ikke tilfeldigvis noe med den å gjøre, mon tro? Hei, Nei. Hvorfor spør man altid det? Søkte på Asus A7N8X i prisguiden her og det kom fram at billigste er på Vsdata. Gikk på deres hjemmeside og fant ut at de er i Bergen. Reiste til deres besøksadresse og fant ikke butikken. Sendte en e-post og fikk vite at de har flyttet fra Salhus til Fana og at de er rein nett butikk. Det er hele historie. Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå