Gjest spaw Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er en gutt på 17 år som har hatt sex et par ganger. Nå har jeg fått meg kjæreste og tiden er kommet til at vi skal ha sex, hun er jomfru og jeg lurer på er det en spesiel stilling/er som gjør d mest mulig smertefritt for henne under samleie? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 De aller fleste prøver seg ikke på noe alt for avansert første gangen. Misjonærstilligen er jo den mest vanlige. Du ligger oppe henne. Da har du kontroll på hva du gjør og dere kan begge se hverandre. Viktigeste er jo alltid å ta seg god tid og være snill gutt Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ikke vær redd hvis det kommer blod! Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Henne på topp er det beste for å komme igang hvertfall. Da har hun kontrollen og kan roe ned hvis hun kjenner at det gjør vondt. Hvis hun er komfortabel med å ta litt styringen selv vel og merke.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg syntes det er vondere å begynne slik. Selv om jeg har hatt sex noen år nå. Men kanskje det er bare meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Ja folk er vel forskjellige, snakker bare utifra egne erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg