Simkin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) har et problem med att jeg detter ut fra den trådløse routeren min. det som skjer, er att jeg blir disconnecta og så finner jeg den ikke igjen når jeg søker etter den, kommer kun opp naboene sine. så da må jeg gå i rommet der den står, ta ut og inn strømmen, så kommer den igjen. kan det være mye data trafikk som gjør det? ikke att det kan være så mye, har en 4mbit linje det skjedde natt til i dag, og nå i natt. har vanligvis 2 stk på nettverket, og har ikke hatt noe problemer med dette før, verken ved spilling eller nedlasting er en Linksys WRT300N Endret 4. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Trøtt Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg ville prøvd en annen kanal dersom det er mange trådløse nett i området. Kanal endrer du i Wireless-oppsettet i routeren. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) har endra kanal nå, fra 8 til 2 på det meste finner jeg 5 nettverk rundt her. men er bare naboen sitt jeg kan koble til. de andre har for dårlig signal naboen kjører 20Mhz radio, Wireless-B og kanal 11 jeg kjører 40Mhz radio, Wireless-N og kanal 2 nå routeren forsvant rett før jeg la meg i går (ca 03:00) og gjorde ikkeno med det for å se jeg kunne koble meg til nå idag. men nei. måtte ta ut og inn strømmen igjen.. da hadde det gått 8-9 timer.. Endret 4. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
norbat Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har du et nettverkskort som 'støtter' N-standarden? Hvis ikke, kan du sette din ruter til standard 20 Mhz og se om ikke signalet holder seg bedre. Ellers så kan det være en ide å se etter ny firmware til ruter. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 har N-kort ja. (Linksys WMP300N-EU) firmware vet jeg ikke om jeg tør å oppgradere, har lest om flere med slik router som har måtte fått ny router. har også en forholdsvis ny firmware. men i å med att dette ikke har skjedd før, har vel hatt routeren i et halvt år nå. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 15. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2007 (endret) har nå fått dette bedritne problemet igjen. denne gangen så skjer det når jeg skal søke etter spill servere på STEAM. den søker og finner servere, men så blir routeren helt borte, så jeg må dra ut og inn strømmen. har nå skjedd 4 ganger på 5 min. så jeg åpnet porter som steam bruker, men nei, det hjalp ikke. hva kan dette være? Endret 15. desember 2007 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå