kosteb00 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Til jul ønsker jeg meg en ny støysvak gamingpc. Den jeg har i dag bråker altfor mye. Har i dag Tagan 900w psu, evga 680i SLi hovedkort (vifta på kortet bråker mest av alt) og 8800 Ultra (denne får jeg ikke gjort så mye med). Mitt forslag til nytt oppsett ser slik ut Er usikker på kabinettet. Liker Lian Li sine kabinetter, men usikker på støyen. Er klar over forholdet med støy vs. varme. Noen som har disse komp. eller andre gode forslag. Jeg tror ikke jeg kommer til å bruke vannkjøling. Endret 4. desember 2007 av kosteb00 Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Til jul ønsker jeg meg en ny støysvak gamingpc. Den jeg har i dag bråker altfor mye. Har i dag Tagan 900w psu, evga 680i SLi hovedkort (vifta på kortet bråker mest av alt) og 8800 Ultra (denne får jeg ikke gjort så mye med). Mitt forslag til nytt oppsett ser slik ut Er usikker på kabinettet. Liker Lian Li sine kabinetter, men usikker på støyen. Er klar over forholdet med støy vs. varme. Noen som har disse komp. eller andre gode forslag. Antec P182 el Antec P190 Lenke til kommentar
Moderat Bruker Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvorfor bytter du ikke ut stock vifta paa skjermkortet? Thermalrigth HR-03 er i saa maated ett godt alternativ. Kan muligens kjoeres vifteloest. Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 endret kabinettet til Lian-Li V1100BPLUS. Å kjøre 8800 Ultra uten vifte tror jeg nok er uaktuelt. Kjøleren fra Thermaltake har jeg vurdert men den er veldig stor og jeg trenger 2 pci slots for lydkort og trådløst. Uansett så er stock kjøler ganske rolig og når jeg spiller så kjører jeg alltid vifta på 100 % (da hører jeg den ikke alikevel). Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skal du ha stille PC så er jo vannkjøling et opplagt valg. Det finnes vannkjøling med passiv radiator... Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Skal du ha stille PC så er jo vannkjøling et opplagt valg. Det finnes vannkjøling med passiv radiator... jeg skal nok godta noe viftelyd. Vannkjøling tørr jeg ikke satse på. Aldri mekket med det før. Lenke til kommentar
kosteb00 Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Hva med strømforsyningen? tror kanskje jeg må ta hensyn til SLi hvis jeg kjenner meg selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå