Gdkiv Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 xboxen min har ødelagt 2 spill. assasins creed og mass effect. kommer noe litt bort den så lager den en ripe i cden, og klarer ikke å lese cden når den skal loade eks verden. start menyen starter helt greit. er det noe cd rens middel som kan fiske spilla? har hørt noe om wipe out. funker det? og hvor får jeg kjøpt det? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bruker noe som kalles "disc repair pro" på jobben som fixer* riper i DVD-er den funker i de fleste tilfeller. * Det den gjør er at den sliper ned litt av det beskyttende laget på undersiden for å fjerne ripene. Endret 4. desember 2007 av Bad_Byte Lenke til kommentar
joejoe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er storfornøyd med Disc Repair Pro... Den gjør underverker. Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg er storfornøyd med Disc Repair Pro... Den gjør underverker. Jeg støtter opp under denne påstanden! Den har reparert flere av mine spill etter att 360'n hadde "drept" dem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå