Shoo Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har forsøkt å søke rundt omkring for å finne de korrekte tallene man skal bruke på kontrast, lysstyrke, farge, skarphet og fargetone til LG sine LCD-TV'er... Det er vel forskjell fra LCD-TV til LCD-TV, men men... Etter mye frem og tilbake, så har jeg landet på disse tallene på min LG 42LC41: Parabol-titting: Kontrast = 85 Lysstyrke = 69 Farge = 60 Skarphet = 68 Fargetone = 0 Når det gjelder fotball/sport, film og DVD-spiller, så har jeg ikke funnet frem til noe tall enda... Er det noen som er villige til å dele sine innstillinger på sin LG LCD-TV, eller? Og hvor mye har fargetonen å si..? Skal man stille denne også, eller? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Regner med at det er forskjellig panel osv med tanke på modell.. Så innstillingene andre har på sin tv behøver ikke å bli bra på f.eks din 42LC41 og visa værsa Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ja, var det jeg tenkte... Da får man jo bare håpe på at det kommer noen som har optimalisert sin LC41-TV å deler de opplysningene med oss andre... Har nå forsøkt å stille så godt jeg kan, men er jammen meg ikke bare bare å tilpasse alt. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kunne noen hjulpet meg med å tilpasse kontrast, lysstyrken, fargen og skarpheten til Samsung TVer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå