Strofe Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Kent har sluppet nytt album i høst. Duger det? Jeg tar for meg sangene én for én. 1. Elefanten Slett ingen dum start på den nye CDen. Starten er chill, og får deg til å tenke på elefanter. Deretter tar det av med elektro/samba/sirkus-musikk. Fengende. 2. Berlin Ganske kjedelig intro. Refrenget er derimot godkjent. 3. Ingenting Fin sang. Passer sikkert bra å danse til. 4. Vid din sida Kjip intro. Deretter flott melankoli. Helt grei sang. 5. Columbus Blant høydepunktene. Kongelåt. 6. Sömnen. Kjedelig. 7. Vy från et luftslott Noe tynt innledningsvis. Refrenget er lett å like etter et par høringer 8. Våga vara rädd Mer sirkustakter. En skikkelig gladlåt. 9. LSD, någon? Vakker intro. Variert og melodiøst. 10. Generation X Småirriterende signal i bakgrunnen. Ellers er låte meget imponerende. Et av de definitive høydepunktene, faktisk. 11. Ensammast i Sverige For en avslutning på en super CD! Bare å lene seg tilbake og nyte 8:20 minutter med vakker musikk, og nynne med: Lalal-lala-lala, lalalala-lala-lala.... Terningkast 5 Endret 4. desember 2007 av Strofe Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hm. Selv syns jeg den siste til Kent var helt forferdelig, utenom Ingenting og Berlin. Virket som om de hadde hørt litt for mye på den siste plata til Depeche Mode og bestemt seg for å gjøre noe lignende. Det er litt trist når B-siden fra førstesingelen din (i dette tilfellet Min Värld fra Ingenting-singelen) er bedre enn mesteparten av sangene du har puttet på albumet ditt. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Dette er kategorien for albumguider, for å bevare en viss kvalitet ble det innført en uhøytidelig mal som kan ses her. Jeg håper du kan skrive om resten av Kents diskografi også, for tråder som dette hører jo egentlig hjemme under Musikk (diskusjon rundt nye album) Endret 4. desember 2007 av Cuncuetzan Lenke til kommentar
Thend Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Sånn a propos: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Strofe Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Ensammast i Sverige er best live, det skal sies. Med allsang de 2-3 siste minuttene. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skal du skrive en guide til Kents diskografi, eller skal jeg flytte tråden til Musikk, der hvor tråder for ett album hører hjemme? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå