NTXT Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har en HP NX9420 med T7400. Speedstep er ganske irriterende når jeg spiller. Noen som vet hvor jeg må inn på for å fjerne det? Har prøvd å leite i biosen. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Vel, den finnes i BIOS, det er nok eneste stedet å slå Speedstep av. Om du ikke kan finen det selv så er vel eneste alternativ å ta bilder av alle bios-skjermene og poste dem her, men du finner det nok om du leter grundig. Det er ikke sikkert det heter akkurat speedstep i din spesifikke BIOS, men det er det som er mest normalt. Muligheten finnes som regel sammen med de angre avanserte CPU settingene i BIOS. Om du er 100% sikker at muligheten ikke finens i din bios versjon kan det være at muligheten finnes om du oppdaterer bios, men jeg vil tro at speedstep switchen skulle vært tilgjengelig i selv gamle bios. -Stigma Lenke til kommentar
sony123 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke lurt med tanke på batteritid og slikt å deaktivere Speedstep, prøv å installere NHC Lenke til kommentar
Ash Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Er ikke lurt med tanke på batteritid og slikt å deaktivere Speedstep, prøv å installere NHC Enig med sony123. Med NHC kan du tvinge full cpu hastighet når du spiller. Men beholde all strømsparing når du ikke spiller. Alt via en lett tilgjengelig kontroll i systray. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå