bigx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg har 2 windowser på maskina.. XP pro og XP home edition.. hvordan får jeg slettet PRO? Har ikke windows plate Endret 4. desember 2007 av bigx Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Litt mere info. Virker begge windowsversjoner. Det vil si at når du booter får du valg om og boote xp eller home. Og virker begge? Har du delt opp i 2 partisjoner en for xp en for home? Endret 4. desember 2007 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det enkleste ville vel være å formatere den partisjonen den ligger på.. er diskene oppdelt i flere partisjoner? Hvis du bare mener å fjerne den i fra oppstarts valgene så må du se etter boot.ini, eller du kan også endre dette ved å gå i msconfig Start -> kjør -> msconfig Finner det under fanen boot.ini tror jeg. Der har du mest sannsynlig 2stk oppsett. Fjern den som tilhører Windows xp pro. Lenke til kommentar
bigx Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 OKei tusen takk:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå