Gå til innhold

Konverte .rec-filer til .wmv eller noe sånt?

Anbefalte innlegg

Hei

Har tatt et opptak i Aerofly (flysimulator) med den innebygde greia, men jeg får bare spilt av i simulatoren, og da må jeg kjøre med et annet fly for å se flyvinga (hvilket er vanskelig)

Mulig å konvertere?

Prøvde å bruke en sånn screen recorder og bruke print screen, begge de ble bare svarte så det virker som at jeg må bruke det innebygde:s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Har tatt et opptak i Aerofly (flysimulator) med den innebygde greia, men jeg får bare spilt av i simulatoren, og da må jeg kjøre med et annet fly for å se flyvinga (hvilket er vanskelig)

Mulig å konvertere?

Prøvde å bruke en sånn screen recorder og bruke print screen, begge de ble bare svarte så det virker som at jeg må bruke det innebygde:s

kan ikke love at det hjelper men prøv denne siden :)

www.media-convert.com

Endret av Rascorp
Lenke til kommentar
Sorry, tror ikke det funka

Satte den på automatic detection, men da fikk jeg bare beskjed om at jeg måtte velge filtype som jeg skulle laste opp

Og jeg fant ikke .rec i den lista over navn på filtypen som jeg hadde tenkt til å laste opp dessverre

nei den tar dessverre ikke alt av filer :( men du kan søke litt på google foreslår jeg :)

Lenke til kommentar

Jepp, det jeg driver med nå

Har lest at .rec er en slags .mpg filtype, så hvis man renamer den til det, så skal visstnok WinDVD spille de av helt fint

Så da laster jeg opp filmen på hjemmesida mi akkurat nå, skal rename den til film_navnet.mpg og så laste den ned igjen i WinDVD og se om det går

Tror ikke det blir helt vellykket, da bare renaming ikke er helt bra for fila hvis du skjønner

Men jeg skal iallfall gjøre et forsøk

Lenke til kommentar

Er du sikker på at .REC-fila er ei videofil (film-fil)?

.DEM (demo)-filene i f.eks Counter-Strike o.l. er bare koordinater lagret i ei fil som spillet bruker til å gjenskape hendelser med. Om man vil lage film ut av .DEM-filer må man laste .DEM-fila i spillet, og bruke FRAPs, e.l., til å gjøre videoopptak fra spillet. Mulig det er noe av det samme med .REC?

PS. Ta en titt på denne tråden :)

Lenke til kommentar

Vel, det er veldig spesielt koda for Aerofly som er flysimulatoren jeg bruker

Når jeg skrev om filendelsen på den til .wmv, så sto det bare masse kode sånn som

[Plane] Edge 540

og masse sånn (ikke sånn som over, men noe sånt noe)

Men når jeg tok .mpg så åpna den seg i windows media player, men den klarte ikke spille av fila

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre

Og som jeg nevnte så blir bare screenshot og videoopptak med sånne screen recordere bare svart. Derfor skulle jeg hatt et videokamera som jeg kunne retta på skjermen mens jeg kjørte, men jeg har ikke penger til det akkurat nå :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...