l_man Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Vurderer kjøpe meg 32". men det som er poenget her at jeg vurderer bestille det via nett... Men hvor mye må jeg beregne på fraktkostnader? Takker for svar Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Jeg betalte 175 kr i frakt for min 32" tatung fra bestbuy.no Endret 3. desember 2007 av daruu Lenke til kommentar
l_man Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Er det ikke værre:O? Jeg hadde trodd det skulle bli MINIMUM 500kr Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Fraktprisene kan variere endel, tipper 175 kr er med posten, 2-7 dagers framsendingstid, hentet på postkontor (eller "post i butikk"). Skal du ha den levert raskere, eller på døra, av posten eller annet fraktfirma, kan det nok bli dobbelt så dyrt eller vel så det. Nettbutikkene bør vise deg fraktkostnadene før du bekrefter en bestilling. Du kan legge en TV i handlevogna, se på denne og se hva frakten blir, og se om de lar deg velge forskjellige fraktalternativer. Og deretter tømme handlevogna dersom frakten blir for dyr, eller bekrefte bestillingen dersom du synes prisen er OK. Selv gikk jeg til Datakjeden og kjøpte en Tatung. Dagen jeg kjøpte kostet den 376 kr mer i butikken enn på billigste nettbutikk. Kanskje kunne jeg spart ca 200 på å kjøpe på nett, men den merprisen synes jeg er OK for å se dingsen før man kjøper den, og få den der og da i stdet for å vente på å få den sendt. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 De 175 kr jeg betalte var for frakt til døra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå