ReZax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Jeg skal snart ha meg lett sykkel og har sett på denne: http://gmmotor.no/html/raptor_1251.html Noen som har erfaringer med denne? Alle svar mottas med stor takk. Mvh Jonax Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 bare bajs. sats på noe mer kjent. f eks yamaha ybr er et godt alternativ. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 På en måte er jeg enig med Mr. Norbits, ville ikke sagt "bare bajs", men ville også satset på noe mer kjent merke, tror også det er lettere å skaffe deler da. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 du er helt enig, ikke bare på en måte. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Ukurrant og kjøpe ukjente merker, kan være vansklig og finne deler og ikke minst å selge den, annanhåndsverdien tror jeg ikke akkurat er svimlende.. Suzuki Intruder, er ikke så værst hvis du vil ha Chopper Lenke til kommentar
Fugitive Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Den sykkelen der er jo rett og slett en Blueprinta Honda Rebel. Men vil du ha en sykkel med bare 11 hk? for den går dass, altså virkelig dass Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Når ble General Motors et ukjent merke? Hehe neida men jeg ville heller kjøpt noe pent brukt av et kjent merke, det lønner seg. Selv om det er fristende pga prisen er det ikke verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå