Bytex Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det er ikke snakk om transistorer som man lodder på kretskort her, men transistorer som er oppbygd på atomnivå. Når det står f.eks. 5nm (nanometer) er det 10^-9 meter. Går ikke an å se dem med øyet. Nano er tusendel av micro. Men det skal vel heller ikke diskuteres i denne tråden. Endret 4. desember 2007 av Bytex Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tror jeg står over i dag også... Har nettopp kjøpt meg Onkyo SE90-PCI Lenke til kommentar
martin91 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) jeg klarer bare ikke å finne antall transistorer noen plass på hjemmesidene demmes. AARRRRGGG jeg klarte å finne det "læll" Endret 4. desember 2007 av martin91 Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Står på hw.no en plass, skal ikke si hvor. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hadde vert ypperlig om jeg vant dette, siden lydkortet mitt er merkelig ustabilt for tiden. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Da har jeg svart . Endret 4. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå