Rikkely Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Får vel bare si at jeg får den samme feilen også da ^^ Lenke til kommentar
taulen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Skal jeg også si det ? Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg tror nok vi kan anta at alle er rammet, til noen rapporterer at det fungerer... Lenke til kommentar
stormx Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Må bare informere om at jeg får samme feilen enda, mens vi er til å rapporterer Lenke til kommentar
Imperfect Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Får fortsatt samme feil, men de fikser det vel i løpet av natten/dagen Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 JA VI VET DET. Holder nå. (ps, denne vinner jeg ) Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da fungerte det for meg Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Da skal det fungere for alle Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Fikk registrert svaret med IE visningsmotor men ikke FF. EDIT: Mulig at det var tidspunktet som gjorde at det funket andre gangen da Endret 4. desember 2007 av la7dfa.com Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hm... er det bare jeg som synes det første spørsmålet er litt forvirrende? Etter å ha googlet litt fant jeg ut at et av alternativene i utgangspunktet stemte, men det er et par ting som får meg til å lure på om det virkelig er riktig. * to av modellene er "discontinued", de lages ikke lenger. * Modellen X-Fi Xtreme Audio finnes i tre varianter: PCI, PCI Express og notebook. Skal disse telles som hvert sitt produkt, eller går alle under et? Edit: fikset formuleringen min litt. Enig, dette er veldig forvirrende. Da jeg finner to av svar alternative aktuelle, spørsmålet er bare om vi skal telle med "discontinued" varianter eller ikke.. PS: Jeg fikk svart uten problemer Lenke til kommentar
DuffyKey Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det kan sikkert være greit å google etter svaret på slike konkurranser. Men sjekker man Creatives hjemmeside, så står det ganske greit hvilke produkter som er i den serien, og antallet. Bare en tanke.. Endret 4. desember 2007 av DuffyKey Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 håper de mener alle kortene i X-Fiserien altså også de som ikke produseres lengere Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) På spørsmål en så valgte jeg bare det svar alternativet som var nærmest det faktiske antalle X-FI produkter, selv om det egentlig ikke blir riktig. Endret 4. desember 2007 av fatalicus Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 jeg tellet antallet jeg fant på siden til dem, og siden det passet med et svar alternativ regner jeg med at det er slik de har tenkt og. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 På creative siden er det 15 X-Fi produkter.. Synes spørsmålet burde fordypes mer.. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spørsmålet er jo snevret inn såpass, at man skal finne ut hvor mange Sound Blaster X-Fi produkter det er, ikke alle X-Fi produktene. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spørsmålet er jo snevret inn såpass, at man skal finne ut hvor mange Sound Blaster X-Fi produkter det er, ikke alle X-Fi produktene. Jeg la faktisk ikke merke til at det sto sound blaster der ;^_^ Da stemmer jo alt glimrende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Med det var svar levert, og jeg venter i spenning. Lenke til kommentar
Espen_k Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan får man plass til så mange transistorer? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hvordan får man plass til så mange transistorer? Disse ligger inne i selve prosessoren på kortet, på samme måte som det er forferdelig mange transistorer inne i en standard cpu, eller gpu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå