RBW Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Klikk for å se hva som skjuler seg i dagens luke! Les mer Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 "konkurransen er ikke aktiv" ...................... Hva skjer? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 "konkurransen er ikke aktiv" ...................... Hva skjer? Lurer jeg og på jaja, bedre tid å finne svarene:P Lenke til kommentar
Espen3 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hehe samme her, ser at den ikke er aktiv. Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 lumpent.. men kommer vel snart igang håper jeg Lenke til kommentar
Apehjerne Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ble jeg var ikke den første som merka at den ikke var aktiv nei Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Hm... er det bare jeg som synes det første spørsmålet er litt forvirrende? Etter å ha googlet litt fant jeg ut at et av alternativene i utgangspunktet stemte, men det er et par ting som får meg til å lure på om det virkelig er riktig. * to av modellene er "discontinued", de lages ikke lenger. * Modellen X-Fi Xtreme Audio finnes i tre varianter: PCI, PCI Express og notebook. Skal disse telles som hvert sitt produkt, eller går alle under et? Edit: fikset formuleringen min litt. Endret 3. desember 2007 av Dauemannen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 funker fint til meg, fikk registrert svar et par minutter over midnatt Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Fortsatt ikke aktiv her... Lenke til kommentar
stormx Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ikke her heller.. :/ Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Var ikke dette feilen i går også da? Birger Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Synes huske dette var et problem i fjor også. :-P Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Synes huske dette var et problem i fjor også. :-P Samme feil på meg, også nå kl 00:55 konkurranse ikke aktiv.... Ser ut til at det er best å legge inn svar i hovedarbeidstiden på dagtid, hvor det mest trolig virker å gi svar. Endret 4. desember 2007 av plankeby Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Får vel vente til imorgen tidlig da adminfolka kommer på jobb. edit: Hmm amobil sitt kalender fungerer... Endret 4. desember 2007 av Blåbær Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) [ironi] Jeg tipper at de fikser feilen fortere hvis alle fortsetter å skrive at det ikke fungerer [/ironi] Endret 4. desember 2007 av WzUp Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 [ironi]Jeg tipper at de fikser feilen fortere hvis alle skriver at det ikke fungerer. [/ironi] da er det i det minste synlig hvor mange som er "rammet" og hvor lenge problemet har vedvart. Er jo ikke så mye annet å bruke tråden til under hver luke... Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 [ironi]Jeg tipper at de fikser feilen fortere hvis alle skriver at det ikke fungerer. [/ironi] da er det i det minste synlig hvor mange som er "rammet" og hvor lenge problemet har vedvart. Er jo ikke så mye annet å bruke tråden til under hver luke... Haha, bare jeg som kjeder meg. Må jo kverulere på noe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Får samme feilen, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå