Amobil generelt Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I dag kan du vinne to splitter nye Flamingo-håndfrisett fra Cellpoint. Les mer Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hvor står det hvem som har vunnet de andre dagene? Lenke til kommentar
Shuttle Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 ja det lurer jeg også på Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Nesten latterlig lette spørsmål i dag Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hva er fordelen med bluetooth? I forhold til hva da? Kablet handsfree? Lenke til kommentar
millad Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Det er jo bra at de har slik gaver da. Spørsmålene er lette slik at alle kan delta. Amobil er flinke. forhold til hverdags bruk av bluetooth headset:) Endret 4. desember 2007 av millad Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Spørsmål to er jo idiotisk. Det er mange fordeler ved blåtann, og jeg ser flere av disse i alternativene. Hva er forresten i veien med å bruke det norske ordet - blåtann? Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg prøver igjen, hvor ser man hvem som har vunnet premier?! Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Fra artikkelen: - Vinnerene blir annonsert hver uke her på Amobil Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stemmer, vi går ut med vinnerne i en egen sak sånn ca hver syvende dag. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Litt vanskelig å vite hvilken fordel dere er ute etter i spm 2, men får vel bare satse på en. (Slik jeg har skjønt det er både det første og andre alternativet riktig hvertfall) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Flott for meg at det ikke er så vanskelig spørsmål. Bra ting dette med julekalender. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Hei Spørsmålet skal ikke være tvetydig. Statistikken viser at det ikke er flere som har svart feil denne gangen enn det som er normalt. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Klarer nok å vente i noen dager til, før jeg får vite resultatet av hvem som har vunnet de forskjellige dagene. I dag var spørsmålene heller ikke så dumme. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Dere har sykt gode premier Amobil. Dere har allerede hatt flere mobiler og greier . Passer meg fint siden jeg trenger ny mobil (har ikke fargeskjerm engang på den jeg har). Endret 4. desember 2007 av oblivion_-__ Lenke til kommentar
bigfeta Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Dere har sykt gode premier Amobil. Dere har allerede hatt flere mobiler og greier . Passer meg fint siden jeg trenger ny mobil (har ikke fargeskjerm engang på den jeg har). Lurer på om man får et ekstra "lodd i trekninga når man opplyser om slike ting. Det burde man nesten. Stakar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg