Gå til innhold

hvordan får man joina game i cod4? (løst)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så patchen har kommet nå? En venn tok med seg cod4 og spilte litt gikk greit på starten men etter hvert klarte jeg aldri og joine no matcher lenger, så gadd ikke kjøpe det selvom spillet er konge bra! Tror ikke det er noe galt med portene i routeren heller for etter jeg fikk ny har jeg aldri hatt noe problem med det med andre internett programmer. Hjelper den nye patchen da? Hvor finner man den? Nå må jeg vell nesten revurdere om jeg skal ønske meg assasins creed eller cod4 til jul...gidder ikke 2 ps3 spill...

Lenke til kommentar

fikk det til etter vert!! :new_woot: TUSEN TAKK FÅR HJELPEN!!! Hadde aldri verden giddi i venta så lenge, hvis ikke dere hadde sakt at det tok så lang tid

jeg hadde gått får cod4! det vArer lenger pga online delen!!!. assassin`s creed er et konge spill! men blir får kort, å fort ensformig i lengden!

Endret av viuldriftking
Lenke til kommentar
så patchen har kommet nå? En venn tok med seg cod4 og spilte litt gikk greit på starten men etter hvert klarte jeg aldri og joine no matcher lenger, så gadd ikke kjøpe det selvom spillet er konge bra! Tror ikke det er noe galt med portene i routeren heller for etter jeg fikk ny har jeg aldri hatt noe problem med det med andre internett programmer. Hjelper den nye patchen da? Hvor finner man den? Nå må jeg vell nesten revurdere om jeg skal ønske meg assasins creed eller cod4 til jul...gidder ikke 2 ps3 spill...

Nå må du huske på at forskjellige "internett programmer" bruker forskjellige porter, så det er litt tidlig å utelukke at det er feil instillinger i routern. Det er jo ikke verre enn å gå inn og sjekke.

Lenke til kommentar

2 spørsmål... Hvordan kan jeg finne ut om portene i routeren min er åpene?

også, fant ut at routern jeg har er Linksys WRT54GX version 2. Skulle logge meg inn på den som guiden på portforward.com sa men jeg kan jo ikke brukernavnet og passordet der. Var ikke blankt username og admin som passord som det er når den er ny...

Lenke til kommentar
2 spørsmål... Hvordan kan jeg finne ut om portene i routeren min er åpene?

også, fant ut at routern jeg har er Linksys WRT54GX version 2. Skulle logge meg inn på den som guiden på portforward.com sa men jeg kan jo ikke brukernavnet og passordet der. Var ikke blankt username og admin som passord som det er når den er ny...

Hvis det er likt som på dlink, kan det fungere med admin som brukernavn og blankt som passord. Ellers har du kanskje en resetknapp på baksiden av modemet? Prøv å holde den inne til routern starter på nytt. Da må du riktig nok sette opp routern på nytt. Hvis du ikke har lagt inn et firewall-unntak, kan du nesten gå utifra at porten er sperra. Men det begynner å bli mange av disse trådene i forumet her, oppskriften vil jeg tro ligger ute allerede.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...