Gå til innhold

Mest geniale PC-mat?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spaghetti! Ingen ovcer oig ingen ved siden av.

Koker en gryte spaghetti til meg selv + 3 pakker kjøttdeig. Spiser så mye jeg orker og resten ryker i en tett bolle. Varmes deretter opp porsjonsvis på steikepanna. Spaghetti som er varma opp på steikepanna er faktisk bedre enn nylaga spaghetti!

Og så Pommes Fritesa som man lager til i frityrkoker da!

Drikke: Cola eller Hansa julebrus på glassflasker (kjøpte 8 kasser for 100kr. stk inkl pant = 2,50 per flaske).

Lenke til kommentar
Spaghetti! Ingen ovcer oig ingen ved siden av.

Koker en gryte spaghetti til meg selv + 3 pakker kjøttdeig. Spiser så mye jeg orker og resten ryker i en tett bolle. Varmes deretter opp porsjonsvis på steikepanna. Spaghetti som er varma opp på steikepanna er faktisk bedre enn nylaga spaghetti!

Og så Pommes Fritesa som man lager til i frityrkoker da!

Drikke: Cola eller Hansa julebrus på glassflasker (kjøpte 8 kasser for 100kr. stk inkl pant = 2,50 per flaske).

Dette hørtes meget kjedeligt ut, spagetti er bra men ikke på din måte.

Julebrusen kan du og ha for deg selv. :lol:

Lenke til kommentar

pc-mat.. hmmz.. *sjekke omgivelsene litt*

joa.. etter et magfold av Coca-Cola flasker så er nok det en del av maten

og det ligger en del chips poser av diverse slag rundt her. Flott combo. blir ofte diverse kjappe micro måltider som Gorby, Hold-It etc... Ellers så er d alltids ett eller anna middags opplegg som hønemor koker ihop..

Lenke til kommentar

Dette hørtes meget kjedeligt ut, spagetti er bra men ikke på din måte.

Julebrusen kan du og ha for deg selv. :lol:

Kan inrømme spaghetti ikke er så forferdelig spennende men fy faen til godt det er. Liker ikke julebrus egentlig, men når denne glassbrusen kommer fra et kjøleskap som holder 2 grader var den herlig. Eneste julebrusen jeg liker, og da MÅ den være iskald.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...