kimare Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skal kjøpe julegave, etter hva jeg har skjønt så skal DS være regionfri. Men jeg ble litt usikker når jeg så denne på Ebay Format: NTSC (US, Canada) If you are an international customer, please make sure your system will play a Region 1 DVD or an NTSC Video Game Det bare til å drite i teksten og tut og kjør? Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ds er regionfri. Det samme er GBA. Lenke til kommentar
Hawkeye83 Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 er bare å sette i gang har selv kjøpt to DS-spill i USA, fungerer som bare det på min DS Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Har 8 stk US-spill til DSen her, og 1 stk EU.. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 DS'en er sonefri, ja. Jeg har både amerikanske og europeiske spill på den, alle funker. Jeg har også både amerikanske og europeiske GBA spill på den, alt funker. Du kan også bruke en europeisk lader på den. Bare å kjøpe en. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Takk da var spillet kjøpt og betalt, så får vi bare håpe det klarer å snegle seg over dammen til jul. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå