Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan lære når man ikke vet hva man gjorde galt?

Gjest Guest_Beta_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Beta_*

Jeg spurte nylig en dame ut og fikk "jeg tror ikke det.." til svar. Jeg sendte en melding der jeg spurte, men jeg fikk ingen begrunnelse på hvorfor hun ikke ville (som vanlig med jenter). Jeg trodde virkelig at det var en god sjans for at hun ville gå med meg ut. En ting er at jeg fikk nummeret hennes, men mest vekt legger jeg på kroppsspråk, jeg har fått et inntrykk av at det kan være noe når vi prater sammen. Et eks: Nylig så smilte hun til meg når jeg kom og kikket på meg ganske lenge (hele veien fra ganga og inn i rommet).

Kan det være at hun synes det er hyggelig med oppmerksomheten og smiler av den grunn?

Ikke tror jeg at jeg har vært for pågående heller, men jeg har tenkt ganske mye på henne i det siste og hun har sikkert merket at jeg er interessert.

Det aller aller verste med å bli avvist er å ikke vite hvorfor. Tusen spørsmål melder seg, hadde jeg en sjans men spolerte det et eller annet sted? Eller var hun aldri interessert? Kanskje hun har type? Eller bare lekte hun med meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skikkelig merkelig hendelse:P:)

Hmm vanskelig og si. har dere hatt lenge kontakt? Hva gjør dere når dere er sammen? Kanskje hun liker deg veldig godt som en venn,og så syntes hun kanskje plutselig at det å gå ut var for seriøst, eller kanskje hun er litt sjenert. Som regel når en jente kikker så lenge på deg, og fra gangen til rommet pleier hun som regel og like deg veldig veldig godt. Og av og til være interesert.

Fikk du noe tilbake på mld da?

Klem

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...