ReZax Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=334411&CKS=PCW Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 dette plugger du i usb inngangen din for at du ikke har ett tråløs antenne innebygget. så det vill vell heller kalles en nettverks antenne. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det er vel en antenne med innebygget trådløst nettverkskort.. Lenke til kommentar
ReZax Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Så hvis jeg setter den i pcen så kan jeg brukr trådløst nettverk? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så hvis jeg setter den i pcen så kan jeg brukr trådløst nettverk? Ja. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Så hvis jeg setter den i pcen så kan jeg brukr trådløst nettverk? etter du har instalert drivere så kan du det ja Lenke til kommentar
ReZax Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Følger drivere med? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Følger drivere med? Selvsagt gjør de det. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Må bare si dette for å være sikker: For at du skal kunne ha et trådløst nettverk, så må du selvfølgelig også ha en tråløs router eller et aksess punkt som maskinen din kan koble seg til. Uten det så er en slik antenne helt unyttig, siden den ikke har noe trådløst nettverk å koble seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå