Gå til innhold

Ferie på Madeira - Ordne alt selv - trenger tips!

Alastor

Anbefalte innlegg

Heioghå!

Jeg og min kjære skal til våren ta oss en skikkelig ferietur bare oss to, og valget har da falt på Madeira, og et hotell som hun har vært på en del ganger før og har mange gode minner fra.

Dette er et hotell vi ikke finner noen charterturer til - i det hele tatt er det vanskelig å finne noensomhelst charterturer til madeira for neste vår/sommer. Vi har derfor bestemt å prøve å ordne alt selv.

Har funnet flyreise på Travelstart.no, tur retur til 6800,- ca, og skal booke hotellrom fra hotellets egen nettside.

Er det noe spesiellt vi bør tenke på når vi gjør alt selv? Jeg har kun flydd charter før, og er ikke så voldsomt erfaren med ting - så råd og tips settes veldig stor pris på!

Ellers så lurer jeg jo selvfølgelig på hva folk synes om madeira og Funchal - og om dere kanskje kjenner til hotellet?

http://www.pestanacarltonmadeira.com/index.html (Beware elendig midi-musikk man ikke får stoppet, men den er kun på hovedsiden, ikke undermenyene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, solia har :). Men de skal ha ca 2000,- mer for tilsvarende hotell og tilsvarende tur - og det hotellet vi har valgt betyr i tillegg noe spesielt for min kjæreste, så vi ønsker allerhelst det - selv om begge hotellene mildt sagt ser rimelig luksus ut for meg :).

Om jeg bestiller det samme hotellet som solia har selv + flytur er totalpris for meg 13000,-, solia skal ha 16000,- for akkurat det samme.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...