Ueland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som vet hva "sørgesangen" som USA spiller ved begravelser osv...har hørt den mange ganger og skulle gjerne hatt den har hørt den i flere filmer og men kommer ikke på noe i farten. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 psycho du er da! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 jeg kan jo ikke skrive rett navn på den når jeg ik vet hva den heter vet bare når den spilles...tror jeg Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 hmm..vetikke helt trokke det er den...spilles med en singel trompet tror jeg..eller noe slik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Amazing Grace? Ja eg tror det er amacing grace. men ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Amazing grace spilles i "offisielle" begravelser; politi og brannmenn og sånn. Det kommer av at det var en stor majoritet irske innvanderer som jobbet i disse etatene og nå har det blitt tradisjon. I millitær begravelser er det bare en "standard" trompet fanfare etterfulgt av salutt meg gevær. Ps: Nå jeg legger på røret for godt skal jeg ha Amazing Grace med sekkepipe. Det er en god måte å si fcuk til alle på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå