HeHauken Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Haha, ja, trodde jeg hadde sett Oldboy, men nå begynner jeg å lure fælt her Aldri sett en incestfilm ihvertfall! :!: Please enlighten us. Se filmen en gang til du. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Føkk koreanske incest filmer a. Rambo er tingen. Det at det er muligheter for enda en ny rambo film er bare faen meg helt kanon. At Stallone 20 år etter den aller første Rambo filmen er istand til å komme med en ny brukbar rambo film er RESPEKT. Filmen var faen meg helt vill. BEST FILMEN EVER. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Hvis man ikke har fått med seg at incest spiller en viktig del i Oldboy, er man enten tilbakestående, eller man har ikke sett filmen. Dog en herlig film, som jeg har inne på topp 20-lista mi, trur jeg skal se den igjen snart. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Føkk koreanske incest filmer a. Rambo er tingen. Det at det er muligheter for enda en ny rambo film er bare faen meg helt kanon. At Stallone 20 år etter den aller første Rambo filmen er istand til å komme med en ny brukbar rambo film er RESPEKT. Filmen var faen meg helt vill. BEST FILMEN EVER. Stallone vil ikke spille fler filmer. (Er en grunn til at både tittelen på Rocky og Rambo inneholder fornavnet) Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Så den på torsdag, og syntes faktisk den var ganske underholdene. Kan nevnes at jeg ikke har sett noen av de tidligere filmene, men pyttsann. Verdt kinobilletten. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Syntes den nye Rambo filmen er helt rå! Jeg ble positivt overrasket og kan godt se den filmen fler ganger... Filmen var helt vill som en annen her sa.. Absolutt verdt kinopenga.... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Mer Stallone-action Jøss, rosinen holder det gående gitt:) Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Så Rambo IV i helga, å fy fader for en film! Årets tynneste handling, inn og ut, slakte en hær. Ferdig! Utrolig koslig film, man får akuratt det man betaler for! og Stalone gjør rollen bedre en noen gang! Gud forbanne db.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå