Gå til innhold

Rambo er snart tilbake...

dapre

Anbefalte innlegg

http://www.apple.com/trailers/lions_gate/rambo/hd/

Om det er bra eller dårlig at han er tilbake kan diskuteres....

Sylvester Stallone ser aldersmessig ut som han er tygd og spyttet ut igjen...

Forstår at man må melke kua/smi mens jernet er varmt OSV, men kunne vi ikke fått lov til å huske John Rambo som en ung og tøff macho man, istedet for en gammel sirkushest ?

Styrte unna siste Rocky film av samme grunn, men kanskje jeg gir Stallone en siste sjanse OG farvel med Rambo :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

gleder med som en unge til denne filmen, så traileren, han har blitt litt eldre ja :p , botox FTW her tror jeg :p

men det kommer til å bli bra uansett tror jeg, men det er vel snart på tide at han begynner å spille en pensjonert pilitimann eller noe , trodde kanskje rocky var hans sisste bidrag til slike filmer, holder han på for lenge med slike filmer blir det bare teit... men som sagt.. ser frem til rambo filmen, når kommer den?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Rambo fikk ynkelige 2 terninger i sørlandsavisen "Fædrelandsvennen". Nei, det er IKKE en nynazistisk avis, selv om mine medsoldater i millitæret var overbevist :)

Fant ingen referanse til omtalen i nettutgaven, men under søk på RAMBO, fant jeg i stedet en artikkel om at macho-menn er friskere :)

http://www.fvn.no/kulturpuls/article455224.ece

Betyr det at man blir kvitt forkjølelsen av å se den siste Rambo filmen ?

Uansett, syk eller ei, filmen skal ses :)

Lenke til kommentar

Denne filmen må være den som har fått verdens mest variert revy andmeldelser. Alt fra 1er til 6er overalt. Selv her hjemme og i utlandet.

Det som er rart er at de fleste kritiserer hvor brutal og grusom den er...som om krig er noe nydelig? Synes Stallone har gjort det rette å lage den som grusom som mulig. Folk må fatte at krig er helvete.

Personlig gleder jeg meg å se denne. Billeter er kjøpt til lørdags visning!

Lenke til kommentar
Det som er rart er at de fleste kritiserer hvor brutal og grusom den er...som om krig er noe nydelig? Synes Stallone har gjort det rette å lage den som grusom som mulig. Folk må fatte at krig er helvete.

Folk flest vet sikkert at krig er et helvete uten å måtte se en drittfilm for å bli minnet om det. At folk gidder å kaste bort tida på slik søppel som Rambo-filmene når de heller kunne brukt tida på å se noe spennende og interessant, fatter jeg ikke. Antar at folk som synes det er underholdende å se hjernemassen sprute og innvoller velte ut, er litt korte i hodet.

Lenke til kommentar

Folk flest vet sikkert at krig er et helvete uten å måtte se en drittfilm for å bli minnet om det. At folk gidder å kaste bort tida på slik søppel som Rambo-filmene når de heller kunne brukt tida på å se noe spennende og interessant, fatter jeg ikke. Antar at folk som synes det er underholdende å se hjernemassen sprute og innvoller velte ut, er litt korte i hodet.

Din antagelse er feil. Hodet mitt er faktisk ganske langt!

Lenke til kommentar
"Kort i hodet" er et uttrykk som brukes for å beskrive noen som er en smule tilbakestående og har ikke noe med hodets fysiske størrelse å gjøre. Men man kan kanskje ikke forvente av målgruppa for Rambo-filmer skal vite slikt.

Hehe, fordommer er en fin bil det.

Lenke til kommentar
"Kort i hodet" er et uttrykk som brukes for å beskrive noen som er en smule tilbakestående og har ikke noe med hodets fysiske størrelse å gjøre. Men man kan kanskje ikke forvente av målgruppa for Rambo-filmer skal vite slikt.

Jaja, ikke alle som liker dine "Chicks with Dicks" filmer heller. Vi alle har forskjellige ting vi synes er underholdning. LOL :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...