svennand Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Sitter å skal bytte ut min gamle BenQ 19" lcd Tenkte da på enten Asus VW222U eller Samsung Syncmaster 226BW Hvilken av disse ville dere anbefale. Ser at Samsung har fått masse bra kritikk i prisguiden, kontra Asus som bare har en kommentar (dog bra kommentar) Prøvd å summert men blir ikke klok=P Asus er ikke skjermprodusent i utgangspunktet, så det gjør at jeg heller litt mot samsungen. Dog er jeg ikke så veldig begeistret for Samsung sine LCD-TV skjermer... Skjermen skal brukes til primært surfing/Spill/Film, minst sistnevnte pga har 42" 1080P skjerm bare noen meter unna og prosjektor i taket... Prismessig ligger de likt, så begynner å undre på om det er ett fett med disse to skjermene... Endret 4. desember 2007 av svennand Lenke til kommentar
svennand Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 eneste argumentet mitt so far, er at jeg fant ut at samsungen koster 500kr mer, og at det er utrolig usikkert hvilke panel man får i den. sistnevnte irriterer meg=) er den skjermen verdt 500 ekstra, om man sammenligner gamleversjonen av asus kontra 226bw faller den veldig gjennom, husker ikke sida men de bilde ved siden av hverandre sammenligning, med skikkelig måling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå