osnellingen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei! Når jeg satt og spilte i dag stoppet plutselig spillet og jeg måtte restarte konsollen. Etter jeg startet den igjen vil den ikke lese CD-er. Registrerer ikke at det er noe spill i konsollen. Noen som har vært borti dette? Noe som kan gjøres eller må den til service??? Lenke til kommentar
xviet Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det skjedde eksakt det samme som min,Blu-ray spilleren ble ødelagt. Måtte dessverre sende den inn på reperasjon,venter fortsatt etter en ukes tid=( Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 samme problemet hadde en kompis av meg...laseren sluttet og virke nesten med ein gang..måtte sende den innatt.. Lenke til kommentar
osnellingen Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Det skjedde eksakt det samme som min,Blu-ray spilleren ble ødelagt. Måtte dessverre sende den inn på reperasjon,venter fortsatt etter en ukes tid=( Takker for svar. Da er det vel bare å sende inn da. Irriterende.... Lenke til kommentar
DanielFH Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 nå skjedde nøyaktig det samme med mitt. fikk d først i dag. Amatør produsent! Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 nå skjedde nøyaktig det samme med mitt. fikk d først i dag. Amatør produsent! Da er det tydeligvis mange som har dette problemet.. Kjipt, for en så dyr konsoll burde da ihvertfall virke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå