larsenv Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Heisann. Var i Molde i helgen. Og da fikk jeg ta noen bilder av Seilet. Hva syns dere? (Edit: Det er samme bildet som er lastet opp to ganger. Greier ikke å slette det ene fordi jeg får ikke opp vedleggsmenyen) mvh Vidar Larsen Endret 3. desember 2007 av larsenv Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Tja, har potensiale. Men det ble for mye grått. Prøv en annen sorthvittkonvertering. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Helt okei motiv egentlig, men syns at himmelen blir for kjedelig. Ser for meg en som enten er helt ren, eller med voldsommere skyer. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Råkult i mine øyne! Brennvidde? Exif? Lenke til kommentar
larsenv Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Takk for alle svar. De ble kanskje litt for grått. Har prøvd å lysne det litt. Men jeg syns ikke himmelen skal være helt klar. Syns den skaper litt dybde. Virker som hotellet strekker seg lang opp i skyene. Bildet er tatt med Eos 400d. Canon EF-s 10-22mm Iso: 200 Lukkertid: 1/80sek Brenvidde: 10mm Blender: f/7.1 mvh Vidar Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Stilig arkitektur bilde, men vet ikke om jeg liker de blå stripene. Er enig med mixy angående skyer. Den lyse versjonen var forøvrig best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå