Xqtor Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Har pakket ut filene i mappen hvor jeg skal sette opp PHP Nuke. URL : http://minserverurl/nuke I veiledningen står det at jeg skal gå til denne mappen og endre på config.php. Problemet er imidlertid at denne filen ikke ligger på rot, men i en undermappe som heter html. Der ligger oxo admin.php, som i følge veiledningen oxo skal ligge på rot. Har forsøkt å flytte disse filene til rotnivå, men det gikk i retning et meget varmt sted... Noen som har vært borti det samme problemet (og løst det) eller som kan gi meg noen tips uansett? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 kopier hele zip mappa til der hvor du skal ha det UTEN å flytte noe internt i mappene...så oppdaterer du config fila me db-info Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Men er det ikke meningen at index.php, admin.php og config.php skal ligge på rot når man har pakket ut? Eller er det noe jeg har misforstått? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 nei...da må hele zip mappen bli pakket ut i rot..slik at det blir for eks rot/index.php rot/modules rot/admin rot/images osv... Lenke til kommentar
Xqtor Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 Hmmm...flytter fila til mappen jeg skal ha det (nuke-mappen i URL'en i første innlegget) og pakker den ut. Da blir det 3 mapper [html, sql og upgrades]. I samme mappen (nuke) ligger oxo filene changes, copying, credits, install osv. Er det riktig? Da må jeg jo gå til html-mappen for å finne config...(med "rot" mente jeg istad da "nuke"-mappen...) Strange... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. februar 2003 Del Skrevet 9. februar 2003 bare innholdet i html mappa skal pakkes ut, bare slett alt det andre. legg for eks zip/html ut i root mappa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå