Gjest tråstarter Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 I det siste har jeg vært ekstremt ustabil i humøret, jeg kan liksom være skikkelig sur over småting, eller veldig glad over småting, og det går veeeldig opp og ned. Jeg er lei av alt jeg driver med til vanlig, som data, spill, surfe, være på besøk hos venner, tv skole, fotball, alt sammen liksom.. Jeg skjønner det ikke litt engang for jeg er liksom deppa nesten hele tiden, om morningene er jeg bare trøtt, og i et "likegyldig" humør, men så blir jeg bare gladere og gladere utover på en måte så rundt de 2 siste timene går humøret bare ned og ned og så er det liksom i bånn resten av dagen. Dette er da utrolig slitsomt på en måte, og jeg føler meg bare trøtt og lei av alt. Det er ikke noe selvmordgreier, bare lei av alt sammen, drittlei. Så har jeg begynt å like en jente (var psykisk ustabil eller hva jeg skal kalle det lenge før jeg begynte å like henne en par dager siden) og jeg har snakket en del med hun gjennom nettby og msn, men og snakket litt med henne ellers også.. så det som er litt rart er at hver gang jeg tenker på hun eller snakker med hun blir jeg liksom så ekstremt glad.. Jeg skjønner bare ikke hvorfor jeg er så psykisk ustabil, at det er så svingende hele tiden.. noen som vet noe jeg bør gjøre? har det fint på skolen, og fått maaange nye venner etter jeg kom på videregående også.. er jeg på nippen av psykisk sammenbrudd eller noe sånt? Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Kan hende jeg er helt på bærtur nå men kan vel være hormoner som sprudler? Lenke til kommentar
nettii Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 vintersjuka! eg og blir utruli deppa,sur,grinete,iritert,trøtt,sleten osv... den går over om en månde eller to du er definitivt ikkje utbrent! det skjer med mannfolk spessielt i 25års alderen,som skal vere med på alt å få med seg alt! du er ikkje i nærheta engong. so take it easy Lenke til kommentar
Gjest Hepådeg Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tror du savner å ha noen jeg, som foreks en kjæreste? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Det kan være! Føler meg ofte litt alene ja, men syns det er litt rart i og med at jeg er med kamerater eller søsken nesten heller tiden, ellers chatter jeg over msn, eller spiller data og henger på ventrilo.. men dame er det lenge siden jeg har hatt, alt for lenge.. :| Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 nettii, hva mener du med mannfolk som vil få med seg alt? Grett nok at jeg har lyst til å være med på alt for tiden, som lan, fester, juleball, bowling og alt det der men hvorfor blir jeg liksom så jævlig lei og ustabil hele tiden da? :O Lenke til kommentar
nettii Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 nettii, hva mener du med mannfolk som vil få med seg alt? Grett nok at jeg har lyst til å være med på alt for tiden, som lan, fester, juleball, bowling og alt det der men hvorfor blir jeg liksom så jævlig lei og ustabil hele tiden da? :O at du no blir lei å ustabil det er sikkert vintersjuka. mange blir veldi psykisk sjuk av mørketida,men det går over når det ikkje er so jævli mørkt heiletida. dei som er størst utsatt for å bli utbrent er mannfolk i alderen 23-29 år. dei er veldi aktive,masse fotball,jobb,venner,festing,osv.... dei tar ikkje tid til å fokusere på seg sjølv å ta ei lita pause. då kan dei plutseli treffe veggen å bli veldig langt nede i mange månder. du er ikkje utsatt for det! du er bere 16år å har masse energi å gå på rekner med at du ikkje har en jobb som tar energien ifra deg også.at man som 16 år vil få med seg alt er ingenting gale i,du blir ikkje utbrent fordi! at du er so jævla lei å ustabil er nokk en mix av forsjellige ting...som f.eks vintersjuka,hormona,litt ensom osv... går nokk over snart skal du sjå Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 vintersjuka! eg og blir utruli deppa,sur,grinete,iritert,trøtt,sleten osv...den går over om en månde eller to du er definitivt ikkje utbrent! det skjer med mannfolk spessielt i 25års alderen,som skal vere med på alt å få med seg alt! du er ikkje i nærheta engong. so take it easy Hvordan kan du svare så bombesikkert på at denne personen ikke er utbrent? Har du noe faglig bakgrunn som gjør du vet dette? Ikke noe ondt ment, men lurer på hvordan enkle personer på et forum skal være lege og enda mer. (sier overhode ikke du er sånn) Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente_* Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg ville trodd at det var kvinner i 30-årene som hadde lettest for å bli utbrent, ihvertfall statistisk sett. Jenter vil alltid yte sitt beste, og slik er det veldig lett for å bli utbrent i jobblivet. Når vår dårlige samvittighet også skal komme, og fortelle oss at vi må ha det ryddig hjemme, trene nok, bare spise sunt, stadig dra og besøke tanter og mødre og andre slektninger, og alltid gjøre vårt beste uansett, er det nok mange som merker at man blir slitne og lei av alt. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg ville trodd at det var kvinner i 30-årene som hadde lettest for å bli utbrent, ihvertfall statistisk sett. Jenter vil alltid yte sitt beste, og slik er det veldig lett for å bli utbrent i jobblivet. Når vår dårlige samvittighet også skal komme, og fortelle oss at vi må ha det ryddig hjemme, trene nok, bare spise sunt, stadig dra og besøke tanter og mødre og andre slektninger, og alltid gjøre vårt beste uansett, er det nok mange som merker at man blir slitne og lei av alt. Er vel mye rett i det du sier der. Men trur no det er ganske så jevnt fordelt egentlig. Alle som presser seg før mye, skal gjøre alt osv merker det på kroppen. Men ser ikke at dette innlegge er noe grunn til gjesteposting Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Ordningen med gjestefunksjon er til for å gi brukere et utvidet tilbud og mulighet til å kunne sikre seg anonymt om temaer som er av sensitiv art, så vær så vennlig å ikke ødelegg dette med useriøse innlegg. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 nei eg er ingen lege,men statistisk sett so er det mange flere mannfolk som blir utbrent en kvinnfolk!!! ja eg er ganske bombesikker på at han ikkje er utbrent! 16åringa har blandt anna ikkje jobb,barn osv.. som tar all tida til et menneske. jobbsituasjonen til mann og kvinnfolk er som regel veldi forsjellig. mannfolk har mest fysiske jobber og kvinnfolk mest psykiske jobber som tar på! f.eks.....mann bygningsarbeidar å der er det rent fysisk, kvinnfolk barnehagearbeidar å der går det på det psykiske med støy osv....men kvinnfolka blir ikkje tom for energi for det(det kan følest slik ut,men kroppen er ikkje fysisk sliten) so nokk engan mannfolk har størst prosent i å bli utbrent! Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du kan no like så fint bli utbrent av mye ansvar. er ikke bare fysisk arbeid som gjør deg utbrent Lenke til kommentar
nettii Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Du kan no like så fint bli utbrent av mye ansvar. er ikke bare fysisk arbeid som gjør deg utbrent ja det kan du! helt eneg i det. eg sei ikkje det at man ikkje kan det, eg sei det at den største gruppa som blir det er mannfolk. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 @Nettii, synes ikke du bær være så selvsikker. Kjenner selv en som er utbrendt, 17år. Lenke til kommentar
nettii Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 @Nettii, synes ikke du bær være så selvsikker. Kjenner selv en som er utbrendt, 17år. so klart tilfeller kan skje,menne eg trur det er masse fjas oxo om at so unge folk blir utbrent so tili. men vist du lese trådstarteren,so er ikkje han noke langt nede før å sei det sånn. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er nesten 20 år og har følt meg slik for 2-3 år nå. Så vintersykte tviler jeg på at det er. Men som noen nevnte, "Lengsel". Jeg tror det er rett og slett lengsel etter å ha noen du kan ta på og ikke bare snakke med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå