Tuddelidu Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hei igjen... Gutten som har alltid noe på hjertet er her Okei så bestevenninnen min som jeg liker veldig godt ble med meg hjem i dag.. På skolen tøyser vi mye osv.. og jeg bruker å kile henne på ryggen osv.. Når vi var hjem til meg så begynte jeg å kile henne... og senere ville hun bli kilt på magen... men før det så tullet jeg med at jeg skulle åpne bhen hennes å hun sa: bare gjør det du, men du må ta den igjen.. og når jeg kilte henne på magen dro jeg oppover mot puppene og innenfor bhen... å kilte henne litt der osv... kan dette utvikle seg til et forhold? høres veldig rart ut, men vi har nå kontakt da.. Hun sa også i dag at vi tenker mye likt osv.. vi tuller alltid og flirer av hverandre hele tiden... når hun har på bukse bruker jeg å stryke henne på låret å dra oppover... hun bryr seg ikke om jeg drar nærme underlivet heller... hun sa heller ikke noe om det med puppene.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Men for helvete da gutt, hva gjør du her? Gå for det! Mulig du hærper vennskapet ganske grundig, men du bør klare å oppfatte det om hun ikke vil gå lenger en god stund før det er ureparerbart. Endret 3. desember 2007 av Atald Lenke til kommentar
Tuddelidu Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Nå vil jeg jo ikke bare i buksene hennes.... Vil ha hennes hjerte... okei nå hørtes jeg ut som en morder :S Det nærmer seg nesten til å bli fuck friends jo :S Har hadd ei som var min fuck friend før.. liksom hadde bare sex og sånt... er jo fortsatt venner da... Endret 3. desember 2007 av Tuddelidu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå