Kenshin Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Heisann Har hørt mye bra om Controller S men jeg har også hørt folk som liker originalen bedre. Selv har jeg ingen problemer med den vanlige og forstår rett og slett ikke at folk ikke liker den :o Synst faktisk PS2 kontrollen ikke er noe særlig i forhold! Uansett stemmer det at til enkelte spill vinner Controller S men til andre spill er originalen bedre? Har tenkt å kjøpe Splinter Cell nå snart og tenke kanskje å kjøpe den i den anledning viss det har noe for seg. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Hvis du synes at vanlig er digg, så kan du jo holde deg til den. Ikke noe vits å kjøpe Controller S med mindre du ikke liker den vanlige. Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 http://www.gamer.no/omtaler/xbox_controller_s/ Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Jeg anbefaler deg å kjøpe en Controller S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå