Footy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 leter og leter her, men finner ikke. Haster så trenger hjelp... Jeg har fått en mail fra Dell der det er tilbud, 10% ved kjøp for minimum 7990kr.inkl moms. Jeg få så oppgitt en kode jeg skal fylle ut da det kun er 1 pr kunde... Men jeg finner ikke noe sted å skrive inn koden.... uææ!! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 leter og leter her, men finner ikke. Haster så trenger hjelp... Jeg har fått en mail fra Dell der det er tilbud, 10% ved kjøp for minimum 7990kr.inkl moms. Jeg få så oppgitt en kode jeg skal fylle ut da det kun er 1 pr kunde... Men jeg finner ikke noe sted å skrive inn koden.... uææ!! Du veit at der kun snakk om 800 spenn? vist du kjøper ein pc til 8k... Ikkje det beste tilbudet eg har sitt Lenke til kommentar
Footy Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 PC-en jeg har sikta ut så blir det 1000 spenn, og for en fattig kar er det mye pener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå