Haelas Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 nei nei nei nei nei jul meg her og jul meg der , får dere ikke noe av denne kvalme kjøpe høytiden gjennom alle andre medium som tv , radio , plakater , det og bare gå i byen . jeg er lei jula allerede jeg , den begynner jo snart midt på sommeren stakkars gutten har kanskje ikke hatt en så fin oppvekst.... Jula er tidenes beste oppfinnelse, for meg mer en tradisjon, ikke noen helligdag Jule er bare kos, kos,og mer kos Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Lag heller et sommer-skin Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Lag heller et sommer-skin Hvordan skulle det sett ut? Dessuten er det mye mer kos og stemning med et juleskin. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vel, skinnet er jo helt blatt akkurat na, sa hvorfor ikke bare ha en visuell kreativitets konkurranse hvor brukerne modifiserer diskusjon.no logoen med noe jule greier ogsa brukers vinnerens logo over jula / nyttar? Da mener jeg logoen med han mannen med megafon. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Vel, skinnet er jo helt blatt akkurat na, sa hvorfor ikke bare ha en visuell kreativitets konkurranse hvor brukerne modifiserer diskusjon.no logoen med noe jule greier ogsa brukers vinnerens logo over jula / nyttar? Da mener jeg logoen med han mannen med megafon. Det hadde jo vært kult, men det hadde også vært bra med en skin med røde og kanskje grønne farger og kanskje litt stæsh for å få den gode stemningen og ikke få så vondt i øynenene. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Joa, egentlig sa hadde det vaert kult hvis noen kunne sette av tid til et fullt skin, og sa kan man bruke dette hvert ar. Problemet er bare om noen vil gjore dette.. Jeg hadde selv satt igang hadde jeg hatt skillsa Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 6. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2007 Joa, egentlig sa hadde det vaert kult hvis noen kunne sette av tid til et fullt skin, og sa kan man bruke dette hvert ar.Problemet er bare om noen vil gjore dette.. Jeg hadde selv satt igang hadde jeg hatt skillsa Hvordan lager man egentlig et skin? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Vel, man ma vel lage all grafikken som brukes av forumet, alle knapper og slikt, og sa skifte css'en og kanskje php koden slik at alt passer sammen. Det er med andre ord en veldig stor jobb egentlig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg