Gå til innhold

Juleskin på diskusjon.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes det hadde vært flott med skin for ulike høytider/temaer. Juleskin, påskeskin, sommerskin, vinterskin osv. Jo flere skins jo bedre for brukerne, ulempen er ekstraarbeidet det medfører. Jeg frykter drift har for mye annet å drive på med, men er jo lov å håpe.

Lenke til kommentar
Syntes det hadde vært flott med skin for ulike høytider/temaer. Juleskin, påskeskin, sommerskin, vinterskin osv. Jo flere skins jo bedre for brukerne, ulempen er ekstraarbeidet det medfører. Jeg frykter drift har for mye annet å drive på med, men er jo lov å håpe.

*krysse fingre for*

Lenke til kommentar

nei nei nei nei nei

jul meg her og jul meg der , får dere ikke noe av denne kvalme kjøpe høytiden gjennom alle andre medium som tv , radio , plakater , det og bare gå i byen .

jeg er lei jula allerede jeg , den begynner jo snart midt på sommeren

Lenke til kommentar
nei nei nei nei nei

jul meg her og jul meg der , får dere ikke noe av denne kvalme kjøpe høytiden gjennom alle andre medium som tv , radio , plakater , det og bare gå i byen .

jeg er lei jula allerede jeg , den begynner jo snart midt på sommeren

And we like it :D

That's right!

Juleskin hadde vært himmelsk...

Endret av fredrik
Det siterte innlegget har blitt flyttet til annen bruk, og ikke for regelbrudd eller lignende
Lenke til kommentar

Kan du lage en poll for hvem som ville brukt det?

Lenke til kommentar

Det hadde blitt utrolig bra :D

Lenke til kommentar
Flere skins er noe som har blitt ønsket lenge men som har vært nedprioritert i alt og alt for mange år dessverre. Skulle ønske en eller annen med kunnskap/ferdigheter kunne få tilgang å lage noen skins til dette forumet.

Skjønner ikke helt problemet egentlig - finnes jo flere hundre ferdiglagde skin allerede, er jo bare å legge inn noen slike. Eneste modifikasjonen som trengs er vel innlegging av "Mine innlegg", og eventuell reklame(?). Jeg kjører IP. Board Pro-skinnet, og det er jo tilsynelatende helt umodifisert med unntak av "Mine innlegg".

Lenke til kommentar
Flere skins er noe som har blitt ønsket lenge men som har vært nedprioritert i alt og alt for mange år dessverre. Skulle ønske en eller annen med kunnskap/ferdigheter kunne få tilgang å lage noen skins til dette forumet.
Skjønner ikke helt problemet egentlig - finnes jo flere hundre ferdiglagde skin allerede, er jo bare å legge inn noen slike. Eneste modifikasjonen som trengs er vel innlegging av "Mine innlegg", og eventuell reklame(?). Jeg kjører IP. Board Pro-skinnet, og det er jo tilsynelatende helt umodifisert med unntak av "Mine innlegg".
Nei det skjønner ikke helt jeg heller, det skal da ikke store tiden til for å legge til flere skins. Noe som har vært spurt om mange mange ganger er det blant annet at det er ønsket et heltsort skinn med hvit tekst, et skins om kan være behagelige for folk som sitter mye med pc og blir litt "gal" av den skjærende hvite bakgrunnen som er på så og si alle de skinnene som er per dags dato.
Lenke til kommentar

Det er ikke bare å lage et skin, så vidt jeg vet ligger mange funksjoner i skinnet også, og diskusjon.no har mye custom saker, så disse må da portes over til et evt. nytt skin. Mao. mye arbeid, og jeg vil ikke ha noe julejuggel heller :p Fyr på en nisselue på logoen eller noe, det holder spør du meg.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...