Underpants Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har tenkt litt over tanken om et juleskin nå som det er jul. Hørte at noen har hatt denne ideen før meg i 2005 elns. Hvorfor er ikke dette gjennomført? Hva syns du? Er et juleskin en god idé? Hadde vært fint med en poll. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Juleskin hadde vært genialt! Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Hadde vert kult med juleskin ja, men tviler på at driftgutta har tid til å lage noe slik nå. Vi kan jo håpe på at vi får det til neste år. Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Tss, de har vel tid til det vel.. Endret 3. desember 2007 av Kaggen Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Liker ideen. Hadde vært tøft hvis det ble bra gjennomført. Lenke til kommentar
saxin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Det hadde jeg satt utrolig pris på ihvertfall!! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Syntes det hadde vært flott med skin for ulike høytider/temaer. Juleskin, påskeskin, sommerskin, vinterskin osv. Jo flere skins jo bedre for brukerne, ulempen er ekstraarbeidet det medfører. Jeg frykter drift har for mye annet å drive på med, men er jo lov å håpe. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Kan ikke brukere utvikle sånt selv? Forumet kjører jo IPB, så hvis noen kunne utviklet det, tar det jo ikke lange tiden for drift å legge det inn? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Syntes det hadde vært flott med skin for ulike høytider/temaer. Juleskin, påskeskin, sommerskin, vinterskin osv. Jo flere skins jo bedre for brukerne, ulempen er ekstraarbeidet det medfører. Jeg frykter drift har for mye annet å drive på med, men er jo lov å håpe. *krysse fingre for* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 nei nei nei nei nei jul meg her og jul meg der , får dere ikke noe av denne kvalme kjøpe høytiden gjennom alle andre medium som tv , radio , plakater , det og bare gå i byen . jeg er lei jula allerede jeg , den begynner jo snart midt på sommeren Lenke til kommentar
P1ndy Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) nei nei nei nei nei jul meg her og jul meg der , får dere ikke noe av denne kvalme kjøpe høytiden gjennom alle andre medium som tv , radio , plakater , det og bare gå i byen . jeg er lei jula allerede jeg , den begynner jo snart midt på sommeren And we like it That's right! Juleskin hadde vært himmelsk... Endret 5. desember 2007 av fredrik Det siterte innlegget har blitt flyttet til annen bruk, og ikke for regelbrudd eller lignende Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 Syntes det hadde vært flott med skin for ulike høytider/temaer. Juleskin, påskeskin, sommerskin, vinterskin osv. Jo flere skins jo bedre for brukerne, ulempen er ekstraarbeidet det medfører. Jeg frykter drift har for mye annet å drive på med, men er jo lov å håpe. Kan du lage en poll for hvem som ville brukt det? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 de burde ihvertfall koste på seg nisselue på HW logoen Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Syntes det hadde vært flott med skin for ulike høytider/temaer. Juleskin, påskeskin, sommerskin, vinterskin osv. Jo flere skins jo bedre for brukerne, ulempen er ekstraarbeidet det medfører. Jeg frykter drift har for mye annet å drive på med, men er jo lov å håpe. Det hadde blitt utrolig bra Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Jeg er positiv til juleskin, ikke noe store greier, men litt mer julete farger. Og noen andre detaljer som kunne gitt oss forumbrukere litt julestemning. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flere skins er noe som har blitt ønsket lenge men som har vært nedprioritert i alt og alt for mange år dessverre. Skulle ønske en eller annen med kunnskap/ferdigheter kunne få tilgang å lage noen skins til dette forumet. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flere skins er noe som har blitt ønsket lenge men som har vært nedprioritert i alt og alt for mange år dessverre. Skulle ønske en eller annen med kunnskap/ferdigheter kunne få tilgang å lage noen skins til dette forumet. Skjønner ikke helt problemet egentlig - finnes jo flere hundre ferdiglagde skin allerede, er jo bare å legge inn noen slike. Eneste modifikasjonen som trengs er vel innlegging av "Mine innlegg", og eventuell reklame(?). Jeg kjører IP. Board Pro-skinnet, og det er jo tilsynelatende helt umodifisert med unntak av "Mine innlegg". Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Flere skins er noe som har blitt ønsket lenge men som har vært nedprioritert i alt og alt for mange år dessverre. Skulle ønske en eller annen med kunnskap/ferdigheter kunne få tilgang å lage noen skins til dette forumet.Skjønner ikke helt problemet egentlig - finnes jo flere hundre ferdiglagde skin allerede, er jo bare å legge inn noen slike. Eneste modifikasjonen som trengs er vel innlegging av "Mine innlegg", og eventuell reklame(?). Jeg kjører IP. Board Pro-skinnet, og det er jo tilsynelatende helt umodifisert med unntak av "Mine innlegg".Nei det skjønner ikke helt jeg heller, det skal da ikke store tiden til for å legge til flere skins. Noe som har vært spurt om mange mange ganger er det blant annet at det er ønsket et heltsort skinn med hvit tekst, et skins om kan være behagelige for folk som sitter mye med pc og blir litt "gal" av den skjærende hvite bakgrunnen som er på så og si alle de skinnene som er per dags dato. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Om jeg ikke tar feil, så var vel diskusjon.no- eller hardware.no-logoen "julet" litt opp for noen sesonger siden - noe mer juggel enn det blir unødvendig. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Det er ikke bare å lage et skin, så vidt jeg vet ligger mange funksjoner i skinnet også, og diskusjon.no har mye custom saker, så disse må da portes over til et evt. nytt skin. Mao. mye arbeid, og jeg vil ikke ha noe julejuggel heller Fyr på en nisselue på logoen eller noe, det holder spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg