LucarioX Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Andre enn meg som håper på en oppfølger til dette spillet? Hørte noen rykter om at det skulle komme en gang, men vi har jo ikke hørt noe enda. Rare er vel ikke sånn kjempe raske med utviklingen heller? Har mange gode minner fra det. En av de første spillene jeg fikk til den hvite boksen. Tror aldri jeg runnet det helt. Er vel noen Downloades til det? Er de verdt en titt? Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) rare driver vel og lager banjo 3 tror jeg nå for tiden. men skal ikke være helt sikker. håper også på en oppfølger til kameo Endret 3. desember 2007 av Exiztzor Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Rare er ikke akkurat kjente for å dele med verden hva de holder på med. De har jo to team, men Kameo ble laget av Banjo-teamet, som nå lager Banjo 3. Kameo var jo ganske bra, men jeg tror ikke vi vil se en oppfølger på veldig lenge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå