olopolo Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skal ha praktisk prøve i mat og helse. En av de mulige oppgavene er semulegrynspudding... Noen som har tips/råd ang. tilbredelse? Hvordan få konsistensen riktig, det er tross alt en pudding. Hvor lenge bør man koke, skal det røres hele tiden, tips til ekstra som kan gjøres. Hva gjør du når du kjøler ned? Rett i frysen eller ned til romtemperatur... Så mange spørsmål. Håper det er en eller annen matelsker der ute som kan hjelpe meg snarest mulig... Mvh. KsG Lenke til kommentar
Jaqu711 Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Skal ha praktisk prøve i mat og helse. En av de mulige oppgavene er semulegrynspudding... Noen som har tips/råd ang. tilbredelse? Hvordan få konsistensen riktig, det er tross alt en pudding. Hvor lenge bør man koke, skal det røres hele tiden, tips til ekstra som kan gjøres. Hva gjør du når du kjøler ned? Rett i frysen eller ned til romtemperatur... Så mange spørsmål. Håper det er en eller annen matelsker der ute som kan hjelpe meg snarest mulig... Mvh. KsG Det er vel bare ekstra tykk semulepudding? Som blir lagt i en form og så inn i ovnen en stund? En stund siden jeg lagde det så er litt usikker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå