Ksungam Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har en Dell Latitude D531, og før når jeg koblet til en mus i usb-en ble touch-paden da automatisk koblet ut. Jeg kommer nemlig hele tiden nær den, og det er spesielt irriterende når jeg spiller. F eks. i cs så kommer jeg nær den så jeg plutselig skyter som en gal rundt meg, eller så sender jeg siktet i en lite konstruktiv posisjon midt i kampens hete. Dette skjer altså nå etter at jeg har fortmatert. Før hadde jeg foresten et program eller noe som viste opp bilder på skjermen når jeg f eks skrudde lyden opp og ned, eller andre slike ting. Dette har jeg ikke mer, men skulle gjerne hatt det. Kan det være sammenheng mellom touchpaden og dette programmet? Lenke til kommentar
spitz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Tipper du mangler en eller annen driverpakke fra Dell. Sjekk nettsidene eller CD-er som fulgte med PCen. Hadde liknende symptomer etter reformatering av min Toshiba - helt til jeg reinstallerte programvaren som fulgte med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå