Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Yay. Fikk 5/6 på en KRL framføring. Gjorde egentlig nesten ingenting, resten av gruppa gjorde arebeidet og jeg kopierte bare fra Wikipedia (siden det var framføring kunne ikke lærer sjekke). Sinnsykt glad nå . Lenke til kommentar
spitz Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Utrolig kult å jukse seg til bra karakterer! Grattis! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2007 Utrolig kult å jukse seg til bra karakterer! Grattis! Vet, virket som om jentene på gruppa min ikke var så veldig fornøyd . Lenke til kommentar
Ihasabucket Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 fikk 5/4 på matte tentamen jeg, holdt på å skrike!!!!! Ja også 6- på en kopp jeg lagde i kunst og håndtverk Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Du klarte å jokse deg til en 5? Gratulerer. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 5. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2007 Du klarte å jokse deg til en 5? Gratulerer. Takk . Er glad nå. Snittet på alle prøver i år tror jeg ligger på ca 4/5 . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå